is er iemand die zwepper even kan vermelden dat eigenlijk elke vorm van downloadprogramma in staat is office binnen te slepen, maar dat als hij specifiek naar iets zoekt, dat hij zich dan dient te verdiepen in torrents of usenet
Zwepper schreef:weet iemand of je word ergens kan downloaden ? ik heb nu word-pad maar dat is vet voorbips en ik heb word nodig voor me verslagen groetjes thom
Een goed gratis alternatief is Open Office: http://nl.openoffice.org/ Daar kun je alle basis opties van Word mee, en Word-bestanden mee openen en bewerken.
Let wel op dat je je eigen bestanden als *.doc opslaat, zodat anderen ze ook kunnen lezen.
NIX schreef:Die zijn waarschijnlijk doorgebrand. Als je accu dood is, je zekering door of je gelijkrichter kapot, dan brandt je licht door. Je accu werkt als een soort spanningsbegrenzer. Je accu gaat dood van lang laten staan, van niet laden door een doorgebrande zekering, of van niet laden door een kapotte gelijkrichter. Vaak is ook de massa van de accu een probleem. als die niet is aangesloten wordt ie ook niet geladen. Een accu die je niet gebruikt ontlaadt uit zichzelf in 6 maanden en is daarna overleden.
- check de zekering, - check of er op de witte draad bij draaiende motor wisselspanning staat - check of er op de rode draad bij draaiende motor alleen + spanning staat
Laat maar horen voor je er van alles nieuw ingooit wat of niet nodig is of ook kapot gaat.
Twowheeler schreef:Met een immi 50cc f5b en k-star kopje en 16mm, lage snelle uitlaat.
Dan zou je veel trek kracht moeten hebben met een f5btje want dat is een lage toeren cilinder,
Als je echt meer trek kracht wilt hebben kan je kijken voor een 43mm f5btje.
Ja hij valt mij ook bestwel tegen eigenlijk maar ik heb er net 250km mee gereden!!
Kijk het nog ff aan en anders verkoop ik hem wel ofzo. Volledig ingereden cilinder+zuiger Maar ik denk dat de carb ook nog wel wat kan worden bijgesteld. Het enigste dat ik daaraan heb gedaan is een kleinere sproeier. Alleen heb ik totaal geen kaas gegeten van het afstellen.
Weet iemand wat dit voor demper is? Heb ik nog nooit gezien. Bij mijn uitlaat zat er een hele dunne demper in.
Niemand die dit weet?
Dat is de einddemper van de 80cc Sheriff uitlaat. Die is anders dan onze veelgebruikte imitatie 50cc pijpjes.
@ NIX kijk eens naar de pijl dan begrijp je wat ik bedoel.
Dat pijpje is de einddemper. Die is dikker dan de dempertjes die je gewend bent omdat dit volgens mij een plaatje van een Franse 80cc Sheriff uitlaat is.