Pagina 13 van 100
					
				
				Geplaatst: 10 mar 2008, 21:43
				door Niels
				Ja!  

 
			
					
				
				Geplaatst: 10 mar 2008, 21:45
				door Andries
				zonder aanpassingen ook gwoon dezelfde bouten daarvoor gebruiken????
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 mar 2008, 21:52
				door Niels
				Volgens mij wel... maar ik weet het niet zeker  

 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 11:20
				door jonnotje
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 11:23
				door Tombo
				Die vorkpoten zijn voor de 1e type schijfremmen, niet voor de 3e9 schijfrem.
Zowiezo zou ik eerst ff marktplaats in de gaten houden, almere is veel te duur voor dit soort spul
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 11:59
				door jonnotje
				gaat toch voor de verzekering als het goed is,, ik hoor het misschien vanaaf al! 
 
maar ik houd wel marktplaats in de gaten, ik wil erg graag een voorvork met schijfrem nu... dus als iemand er eentje weet?
hoe sluit je die olie leiding eigelijk op je hevel aan?
 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 13:38
				door Martijn
				 
dit dingetje liep ooit 70 bij mij, voordat een pistonpenveertje eruit schoot ! 
Opboren en netjes inrijden ?
 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 14:01
				door Tombo
				Vér opboren en netjes inrijden 
 
Die uitlaatpoort lijkt mij ook niet helemaal symmetrisch.
Is het een originele Yamaha cilinder? Als het een imitatie is zou ik er eerlijk gezegt geen geld meer aan uitgeven, boren + een nieuwe zuiger kost denk ik meer als een compleet nieuwe cilinder kopen. Of je moet erg fan zijn geweest van z'n rij-eigenschappen 

 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 14:37
				door Triforce
				dat kan je doen als je een grote uitlaat poort hebt dan kan je hem gaan kantelen zodat je zuigerveren toch blijfen zitten
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 14:55
				door Martijn
				is n ori yamaha cil zo'n 3e8 cilinder Liep ooit 70 en trok als n beest 
 
Maar opboren kan dus nog wel ?
 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:06
				door Tombo
				Ja. Houdt er wel rekening mee dat boren wss duurder is als honen. Ik zou hem meteen lekker groot opboren, naar 43mm ofzo als dat kan 

 heb je dikke koppelcilinder 

 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 15:11
				door Martijn
				Hmhm, ik zou m ook zo groot mogelijk laten opboren ! Hier in hsum zat dacht ik een man die dat deed 

 zo maar is even bellen 

 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 16:05
				door Thomash
				Wat is het verschil tussen honen en boren dan :S?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 16:08
				door mpro09
				jonnotje schreef:gaat toch voor de verzekering als het goed is,, ik hoor het misschien vanaaf al! 

maar ik houd wel marktplaats in de gaten, ik wil erg graag een voorvork met schijfrem nu... dus als iemand er eentje weet?
hoe sluit je die olie leiding eigelijk op je hevel aan?
 
de voorvork van die fs1 uit frankrijk die niels kreeg aangeboden heeft een complete schijfrem voorvork. ik wilde hem eerst kopen maar ik denk dat jij er nu meer aan hebt, die is ook compleet met klauw en pomp enzo
als je hem wilt mag je hem hebben en anders koop ik hem 

 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mar 2008, 16:48
				door YamaSam
				Thomash schreef:Wat is het verschil tussen honen en boren dan :S?
honen is eigenlijk schuren, of radiaal ruimen, goed voer kleine tot middelgrote krasjes en randjes van bv segmentstopplaats,
boren is wat het zegt, mm's in diameter bij dus, grotere piston nodig, en nadien ook weer honen, om de boorcirkels eruit te krijgen..