Iemand wil de karalysator van mijn golf..
Met wat zoekwerk kom ik erachter dat dat een gedeelte van de uitlaat is (iets met stofdeeltjes filteren )
Is dit vooraan, midden, of achteraan?
Vooraan en midden zijn namelijk onmogelijk om bij te komen. Maar achteraan (demper) moet nog wel lukken met opkrikken, assteunen en eronder kruipen.
Jeti schreef:Ah, dan valt het misschien wel te proberen. Is 25 euro belachelijk weinig? (bod)
Dit zijn toch een beetje de prijzen En ja dan komt de overweging haal ik hem daar voor onder de auto weg In jou geval zonder brug
Ja wordt opkrikken en eronder liggen. En dan hopen dat ik het loskrijg.
Moet eerlijk bekennen dat dat auto-slopen me toch behoorlijk is tegengevallen. Had verwacht dat het makkelijker zou zijn.
Veel koppelingen/constructies zitten onzichtbaar "achter de schermen". En het zit allemaal behoorlijk vaster dan bij een brommertje.
En daarbij (of eigenlijk: vooral) ligt mijn interesse totaal niet bij auto's.. En om het dan alleen ff allemaal uit elkaar te halen, is zeker niet mijn hobby. Maar wel noodzaak momenteel.
En het organiseren van een sloop-weekendje was niet echt succesvol.
Edit: en het is ook niet echt buiten-sleutel-weer.
Laatst gewijzigd door Jeti op 04 apr 2013, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
25 eur is zijn bod als hij hem nodig heeft wil hij misschien ook nog wel iets meer geven
Maar je we zitten in een crisis hè dan weet je het wel
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen we allemaal wel