Zijn er met deze meeting meerdere dames aanwezig
Van de club? Egaa's
Ma-Patombo-Hent (de hond) vinden het
Interessant te worden.
Het idee is ook een paar dagen te komen.
Pa_Tombo schreef:Zijn er met deze meeting meerdere dames aanwezig Van de club? Egaa's Ma-Patombo-Hent (de hond) vinden het Interessant te worden. Het idee is ook een paar dagen te komen.
DE meeting blijkt samen te vallen met het bromfietsevenement in Wellen.
Is het een idee om het te combineren?
Koningsbosch - Wellen is 66 km, dus te doen op de brom.
De beurs + rondrit van Wellen zijn op zondag.
Dus (vr +) za ritje omgeving Koningsbosch, en zondagochtend met de broms naar Wellen, en eind van de middag (rond 15u heb je het daar wel gezien), weer terug met de clan?
Evt zaterdagavond met caravans en alles erheen, maar dat lijkt me wat veel en organisatorisch wat lastiger.
Ik weet niet hoe het FS1-beurs-leven in Engeland is, maar Wellen is wel een unieke ervaring qua sfeer.
De meeste (zo niet: alle) Belgische en Limburgse brommer-hobbyisten zullen naar Wellen gaan/willen.. Dus door het te combineren, trek je deze groep toch ook weer aan. Mensen kunnen dan bijv vrijdag of zaterdag via Koningsbosch toch naar Wellen.
Tombo schreef:Meeting verzetten gaat niet lukken/werken. De meesten moeten vrij vragen van hun werk enzo Lekker zo laten, pech voor Wellen
Zoals het er nu naar uit ziet, gezien de (vooral Belgische) aanmeldingen bij het Wellen-evenement, wordt het eerder 'pech voor meeting". En dat zou zonde zijn.
En wat betreft vrij vragen: wellicht is het voor de meesten nog op tijd om dit te verzetten. Maar zo'n groot evenement verzetten lijkt me niet heel handig. (En Wellen is nog groter, dus dat wordt sowieso niet voor ons verzet..)
Ik blijf iig op de camping in limburg Vorig jaar augustus/september hebben we de datum van de meeting al bepaald, dit juist omdat de Engelsen vrij kunnen vragen en vroeg de boot/thalys kunnen boeken. De meesten blijven ook tot maandag. Wat mij betreft een slecht plan
Ieder z'n keus. Peilen (bij de Engelsen) lijkt me het handigst.
Ik denk dat ze het juist leuk zullen vinden. Er zijn daar best wel wat FS1 onderdelen te vinden als je van snuffelen houdt. En sfeer is gewoon uniek.
En scheelt weer bedenken van een rit op zondag
Nah, die mensen komen voor een rit, dan lijkt het me een beetje raar om een recht toe-recht aan rit te houden naar Wellen toe.
Maar goed, dat is mijn mening
DE rit is op zaterdag toch, met een pre-rit op vrijdag, en een after-rit op zondag?
Ik zie het probleem niet.
Maar goed, standpunten zijn duidelijk. Zie maar.