Niels schreef:joscabrio schreef:huur gewoon een limo voor die meid man ipv een veredelde toyota
Pff, veredelde Toyota
Ik denk dat er weinig (ook Duitse) auto's zijn die kunnen tippen aan bijv. een LS600h of misschien zelfs wel aan het merk Lexus.
En een limo is vaak één of ander Amerikaans hok
kom van de kast af niels

In het auto wereldje is een lexus nu eenmaal een veredelde toyota een xedos een veredelde mazda en een audi een veredelde volkswagen.
en dat een lexus een kwalitatief goede auto is neem ik ook meteen van je aan een toyota is al betrouwbaar en voor een lexus doen ze natuurlijk net iets beter hun best, alleen maar goed dus

ik heb zelf te weinig ervaring om te kunnen oordelen hoe dicht een lexus bij toyota staat , een audi staat denk ik veel dichter bij een volkswagen dan een lexus bij toyota.
Wat beter of slechter is verschild weer voor iedereen, op het bmw forum was er vroeger een strijd tussen de e30 3 serie en de e36 3 serie welke beter nou was belachelijk natuurlijk omdat de een de opvolger van de andere is word er al snel van uit gegaan dat de opvolger beter is.
uiteindelijk word de kwaliteit beoordeeld door de prijs (prijs/kwaliteitsverhouding) en welk merk nu beter is een jappanner of een duitser?
ze hebben allemaal hun voor en tegens, kwaliteit word ook bepaald door de after sales van een merk denk ik.
feit blijft wel dat de jappaners wel kopiecats van de duitse merken blijven ook met de ls 600h.