Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v6.0
-
- 2000km gereden
eriks schreef:Klopt willen daar horen ze op thuis alhoewel sommige rd,s ze ook hebben deze zijn vierkant met een rondje erin nu de grijze stootrubbers nog die zijn klote te vinden ......
Aaarghhh... moet de hele hap weer gedemonteerd worden

Ik had inderdaad vierkante op mijn 1J5 en juist daarom vond ik het vreemd dat deze rond waren. En toen zag ik op de reclameflyer (zie onder) ook nog eens die dingetjes zitten en dacht... o jee

Ik blijf het trouwens een onooglijk lelijk achterlicht vinden.
- eriks
- 2000km gereden
Ja achterlicht is niet mooi ben ik met je eens heb toen van die opzetstukken een mal laten maken heeeeel veel van die dingen laten maken .Denk dat hans dat nu zelf doet
de meeste zetten er een Kreidler(ULO) achterlicht op wat toch wel verkeerd is ......
Dan is de spanninga nog beter die is tenminste chroom !!

-
- 2000km gereden
eriks schreef:Ja achterlicht is niet mooi ben ik met je eens heb toen van die opzetstukken een mal laten maken heeeeel veel van die dingen laten maken .Denk dat hans dat nu zelf doetde meeste zetten er een Kreidler(ULO) achterlicht op wat toch wel verkeerd is ......
Mijn Spanninga niet :

Persoonlijk vind ik chroom ook niet echt mooi op een wit/grijs spatbord en ik kon me ook niet voorstellen dat die dan niet gewoon wit waren.
-
- 2000km gereden
eriks schreef:Waren echt chroom willem en hoekig aan de bovenkant wel leuke lichtjes hoor trouwens wil jij er geen mooie ulo bak op ?
Deze is hoekig aan de bovenkant, maar dat is een beetje slecht te zien op de foto.
Ulo-bak ? Nee, bedankt. Dan maar liever iets minder ori

Naast het spanninga-achterlicht is ook het stokstuur niet ori, maar ik vind dit gewoon mooier. Ik heb overigens het ori-stuur wel liggen, maar dat is aan een chroombeurtje toe.
- eriks
- 2000km gereden
fs1willem schreef:eriks schreef:Waren echt chroom willem en hoekig aan de bovenkant wel leuke lichtjes hoor trouwens wil jij er geen mooie ulo bak op ?
Deze is hoekig aan de bovenkant, maar dat is een beetje slecht te zien op de foto.
Ulo-bak ? Nee, bedankt. Dan maar liever iets minder ori.
Naast het spanninga-achterlicht is ook het stokstuur niet ori, maar ik vind dit gewoon mooier. Ik heb overigens het ori-stuur wel liggen, maar dat is aan een chroombeurtje toe.
Maakt geen zak uit willem tis een leuke fs1 !!
-
- 2000km gereden
- eriks
- 2000km gereden
fs1willem schreef:eriks schreef:Had trouwens eens ook zo een oranje als jij hebt ....
Was deze in ieder geval niet. Deze heeft altijd rondgereden voordat ik hem in 1988 kocht en uit elkaar haalde voor restauratie en 23 jaar in onderdelen in de berging had liggen
.
Nee klopt was een andere deze was nieuw gekocht bij de lokale fietsenboer toen ... kocht hem 2 straten verderop hier en een 69er een wijk verder hier soms heel soms hoef je niet ver
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
- joosie1234
- 250km gereden