Giel_fs1 schreef:ja ik weet het, bij de andere 16mm is er een klein stukje afgebroken van de bovenkant (dat schroefdraad waar je je geschuif mee vastzet zegmaar)
Vast is vast, en dan nog een halve slag.
Hoeveel wil je er hebben ?
hier moest ik gister op bezorgen en hij is gewoon NIET vast gelopen hoezo te lui om alle kapjes weer te monteren (loopt wel gewoon 85 op de teller ) wat een herrie maakt dat zeg, combi lop draaiend schoepenrad van de koeling en de "losjes" ducktape gemonteerde uitlaat
let ook op de overhang van de opnieuw aangeslakte bak op een brommer die evenzwaar als 2 fieten is is dit de oorzaak van de minder leuke wheelies
2 weken terug mocht ik op dit dingetje rijden, echt super vet: met het verwarmingsbuizen frame en het as in buis gelagerde voorwiel
ps me telefoon staat wel een beejte blauw
Die ludix heeft n maat van me ook maar dan als drugskoerier bij n apotheek, ding van hem loopt 85 Super mooi, enkel ontgrenst en andere rollen en hij trekt menig ander scootah eruit ...
Nu is zn iets te gezette zusje achterop gaan zitten (achter op die bakvastmaakding) en is door t frame gezakt
Vond dit ook wel een plekje waard deel van onze klas moest even een draaibank vervoeren met deze gevolgen Deze was net opnieuw geverft en moest naar een andere plaats en bij het over de drempel rijde of zo iets is de steunpoot afgebroken