PARMAKIT FS1 44,5

Opvoeren en modificeren van de FS1
Plaats reactie
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

ik begrijp dat wel, maar volgens mij door de langere stroombuis krijgt hij net iets meer benzine binnen, maar hij zal denk ik ook niet hetzelfde zijn als zijn kleine versie
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ginofs1 schreef:ik wel 210 groot sluit aan op 200 klein.
maar dat betekend niet dat 190 groot het zelfde is als 190 klein.
maar bij 200 klein kruist 210 groot . als je begrijp wat ik bedoel.

ja :!: :?: dan hebben we ons iig niet verkocht aan die 210 220 lange sproeiers
dan zijn de stappen groter of kleiner
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

kent iemand hier trouwens een 'sproeiermeter' ? :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nee want het gaat niet alleen over de diameter maar ook de flow :wink:
edje

Bericht door edje »

je hebt van die naaldjes, soort van ronde voelermaten zeg maar :wink:
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

en het parmakit topic is weer volledig bloeiend!!
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

paull schreef:en het parmakit topic is weer volledig bloeiend!!

zou beteren als er iemand moest in slagen voor een periode treffelijk met zo'n ding te rijden? :mrgreen:
when men were men, and helmets were for divers
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

YamaSam schreef:

zou beteren als er iemand moest in slagen voor een periode treffelijk met zo'n ding te rijden? :mrgreen:

Tot nu toe ben ik goed op weg 8) Ik ga volgende week een hoge uitlaat eronder knallen, kijken hoe dat klinkt, en rijd :lol:
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

YamaSam schreef:

Inderdaad Sam, maar de moed wordt niet opgegeven. Heb vorig jaar van een aantal mensen gehoord over warmlopers etc., zou graag weten of die er nog iets van hebben kunnen maken.
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

wiebo schreef:
YamaSam schreef:

Inderdaad Sam, maar de moed wordt niet opgegeven. Heb vorig jaar van een aantal mensen gehoord over warmlopers etc., zou graag weten of die er nog iets van hebben kunnen maken.

Gewoon honen en een 45 mm zuiger halem. Er is nog genoeg wand over...Maar ik heb hem eerlijk gezegd niet heel goed ingereden ofzow en de zuiger plus cylinder zien er nog als nieuw uit..Darryl(trifirce) heeft het ook met eigen ogen kunnen zien :baas:
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

mpro09 schreef:nee want het gaat niet alleen over de diameter maar ook de flow :wink:

dat is het hem juist, ik had 2 sproeiers gelijke sproeiers (diameter) maar dan een lange en korte, ik kon er geen verschil mee merken.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

de rest van te setup heeft er dikwijls teveel mee temaken om echt verschillen op te tekenen..
when men were men, and helmets were for divers
marktencate

Bericht door marktencate »

Klein vraagje:

Ik heb ook n parmakit gekocht, en heb deze geinstalleerd. Ik heb een dubbele voetpakking gebruikt (uit dat setje, en 1 die ik los mee had besteld bij jmpb). Alleen moet ik een dubbele koppakking gebruiken, anders neukt de zuiger de kop... klopt dit? de kop is een alu 60cc kop volgensmij..heb ik niet relatief weinig compressie als ik het zo doe?
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

marktencate schreef:Klein vraagje:

Ik heb ook n parmakit gekocht, en heb deze geinstalleerd. Ik heb een dubbele voetpakking gebruikt (uit dat setje, en 1 die ik los mee had besteld bij jmpb). Alleen moet ik een dubbele koppakking gebruiken, anders neukt de zuiger de kop... klopt dit? de kop is een alu 60cc kop volgensmij..heb ik niet relatief weinig compressie als ik het zo doe?

dan hier de parmakit expert haha,

Ik kan je vertellen, gebruik een 44,5 mm kop en geen 43 mm. Dan begint je zuiger idd de kop te neuken :lol: Je kan je 43mm gewon laten uitdraaien, mmaak hem ookw at dieper. Verder gebruik je nu twee verschillende soorten voetpakking, je kan beter de orri pakking naknippen zodat deze identiek zijn. Anders heb je kant van valse lucht trekken. Een dubbele koppaking is nu ook niet meer nodig. Ik heb zelf al zo'n 700 km gereden en alles ziet er nog als nieuw uit!!
marktencate

Bericht door marktencate »

Dat van die pakkingen had ik door, die heb ik allebij gelijk gemaakt. De brommer loopt opzich prima, alleen vroeg me af of er nog meer uit te halen was. Tis ook kutwerk om de kop goed strak er op te draaien met die dubbele pakking. Het enige is dat ik niet iemand heb die even die kop uitdraaid.
Plaats reactie