Grote-kleine-vragen-topic #9
- Wiking
- 500km gereden
Re: Grote-kleine-vragen-topic #9
helemaal waar en is maar goed ook anders ging iedereen een RD rijden 

-
- 100km gereden
Achterop zitten bij een fs1 meteen hoge uitlaat, is dat een beetje te doen zonder dat het te heet wordt of een been verbrand?!?
- Wiking
- 500km gereden
als je zelf niet achterop hoeft te zitten gewoon doen 

- marco
- Sheriff of the Posbank
Is wel te doen.
- hans.m
- 1500km gereden
wat is +- een correcte prijs voor een linkerzijkap van fs1 2ru. Dacht zelf 15euro?
-
- 5000km gereden
in ieder geval niet veel meer 

- hans.m
- 1500km gereden
ik moet zien dat ik een kapke heb tegen de volgende meeting hé

-
- 500km gereden
Onze fototoestellen zijn dood. Maar ik doe mijn best het te beschrijven.
Mijn bougie heeft een bruin zwart-grijsig kleurtje (meer zwartig) maar staan 2 rode lijnen op de bougie?
Ik heb al eens nagevraagd in de klas en ze denken dat dit een isolatielaagje is van de bougie?
Ik veronderstel dat iemand van jullie er vast meer over weet?
Mijn bougie heeft een bruin zwart-grijsig kleurtje (meer zwartig) maar staan 2 rode lijnen op de bougie?
Ik heb al eens nagevraagd in de klas en ze denken dat dit een isolatielaagje is van de bougie?
Ik veronderstel dat iemand van jullie er vast meer over weet?
- marco
- Sheriff of the Posbank
Snap er niks van.
- Jeti
- 17500km gereden
Bruin zwart grijs?
Zoek eens een kleurenschema
Of een telefoonfoto.
Zoek eens een kleurenschema

Of een telefoonfoto.
-
- 500km gereden
Mijn telefoon heeft niet echt een deftige camera.
Jet ik zal anders mijn bougie eens tonen op de rit
Korte afstanden (20km) zijn geen probleem, dus ik hoop dat ik tot bij jou geraak. 
Ik ga een afstand van 100km, normaal ergens over 2 weken, testen. Dat is de helft van wat hij gaat moeten doen. :p
Jet ik zal anders mijn bougie eens tonen op de rit

Ik ga een afstand van 100km, normaal ergens over 2 weken, testen. Dat is de helft van wat hij gaat moeten doen. :p
- Jeti
- 17500km gereden
Iemand van de auto freaks tips hoe ik mijn auto minder kan laten lekken? Bij de apk was het nog binnen de norm. Gisteren 200 km gereden, en nu is het wat erger geworden lijkt wel.
En heb een geluidje wat vanalles kan zijn wat ergens uit de voorkant lijkt te komen en ook erger lijkt te worden.
Zag toevallig vorige week op tv iets over leak lock?
Doe hem eigenlijk liever weg, maar als de keus is of 2x45 min in de regiobus, of 2x13 min auto, is de keus snel gemaakt, ookal wordt dat stukje niet vergoed.. Brommer is geen optie om bij het station met te zetten helaas.
Keuring van de swift is in november. Geen idee of dit nog mag qua verbruik. Dat losse uitlaat schildje zal het probleem niet zijn, dat is gewoon alleen maar irritant
En heb een geluidje wat vanalles kan zijn wat ergens uit de voorkant lijkt te komen en ook erger lijkt te worden.
Doe hem eigenlijk liever weg, maar als de keus is of 2x45 min in de regiobus, of 2x13 min auto, is de keus snel gemaakt, ookal wordt dat stukje niet vergoed.. Brommer is geen optie om bij het station met te zetten helaas.
Keuring van de swift is in november. Geen idee of dit nog mag qua verbruik. Dat losse uitlaat schildje zal het probleem niet zijn, dat is gewoon alleen maar irritant

-
- 1000km gereden
Jeti schreef:Iemand van de auto freaks tips hoe ik mijn auto minder kan laten lekken? Bij de apk was het nog binnen de norm. Gisteren 200 km gereden, en nu is het wat erger geworden lijkt wel.
Wat lekt er juist jet?

- Jeti
- 17500km gereden
Ergens bij de motor.. Als je ervoor staat een beetje aan de linker kant 
Wil er eigenlijk alleen in investeren als het rendabel is. Of om zelf te kunnen blijven rijden, of voor de verkoop om nog iets met dan oud ijzer te kunnen krijgen. Maar dan moet ik wel iets anders vinden..

Wil er eigenlijk alleen in investeren als het rendabel is. Of om zelf te kunnen blijven rijden, of voor de verkoop om nog iets met dan oud ijzer te kunnen krijgen. Maar dan moet ik wel iets anders vinden..
- NIX
- 10000km gereden
Lekt ie water of olie?
Water is vaak de pomp of radiator, soms een slang. Een pomp is goedkoper dan je denkt en soms is er aan een goede gebruikte radiator te komen. Geen pillen, dat gaat ten koste van je koeling en meestal ploft de boel een week later echt. Slangen kun je vaak een cm inkorten en opnieuw vast zetten.
Olie: goed kijken wat er lekt. Maak de vette plekken of sporen even goed schoon met benzine. Soms is het alleen een druksensor of klepdekselpakking. Dat kost bijna niets en is makkelijk zelf te fixen. Zonde om hem daarom weg te gooien.
Water is vaak de pomp of radiator, soms een slang. Een pomp is goedkoper dan je denkt en soms is er aan een goede gebruikte radiator te komen. Geen pillen, dat gaat ten koste van je koeling en meestal ploft de boel een week later echt. Slangen kun je vaak een cm inkorten en opnieuw vast zetten.
Olie: goed kijken wat er lekt. Maak de vette plekken of sporen even goed schoon met benzine. Soms is het alleen een druksensor of klepdekselpakking. Dat kost bijna niets en is makkelijk zelf te fixen. Zonde om hem daarom weg te gooien.