Gelukkige verjaardag Jet! :p Ik zou zeggen maak een mooie verjaardagsrit in het zonnetje of gebruik Marco voor 1 dag als slaafje! Of een barbechuuu. Of iets anders dat je heel leuk vindt! Zolang dat je maar een superleuke dag hebt!
Mihramoon schreef:Gelukkige verjaardag Jet! :p Ik zou zeggen maak een mooie verjaardagsrit in het zonnetje of gebruik Marco voor 1 dag als slaafje! Of een barbechuuu. Of iets anders dat je heel leuk vindt! Zolang dat je maar een superleuke dag hebt!
Wat kan ik hier nog aan toevoegen. Kusjes uit Dordrecht
Mihramoon schreef:Gelukkige verjaardag Jet! :p Ik zou zeggen maak een mooie verjaardagsrit in het zonnetje of gebruik Marco voor 1 dag als slaafje! Op een barbechuuu. Of iets anders dat je heel leuk vindt! Zolang dat je maar een superleuke dag hebt!
Mihramoon schreef:Gelukkige verjaardag Jet! :p Ik zou zeggen maak een mooie verjaardagsrit in het zonnetje of gebruik Marco voor 1 dag als slaafje! Of een barbechuuu. Of iets anders dat je heel leuk vindt! Zolang dat je maar een superleuke dag hebt!