Iedereen die een keer op een snelle motor of brommer heeft gezeten weet dat Als je fs1 genoeg vermogen heeft om dat te kunnen blaast hij eerst door de koppeling heen
Twowheeler schreef:Wel als je het wil zonder anders te gaan zitten
Iedereen die een keer op een snelle motor of brommer heeft gezeten weet dat Als je fs1 genoeg vermogen heeft om dat te kunnen blaast hij eerst door de koppeling heen
Ik ga hier niet gaan beweren datie het zomaar doet.
Ik moet idd goed vanachter zitten e.d.
Echte wheelies kan ik niet maken.
ach ja, je hebt wheelies en je hebt wheelies he.
Als je je gewicht verplaatst kan je het zelfs op een fiets, maar degene waar je niks hoeft te doen zijn het leukst
Twowheeler schreef:ach ja, je hebt wheelies en je hebt wheelies he. Als je je gewicht verplaatst kan je het zelfs op een fiets, maar degene waar je niks hoeft te dijn zijn het leukst
Daar heb je brute kracht voor nodig, of iets dat je kapot mag maken! Met een moto kan dat idd geen probleem zijn
Twowheeler schreef:ach ja, je hebt wheelies en je hebt wheelies he. Als je je gewicht verplaatst kan je het zelfs op een fiets, maar degene waar je niks hoeft te doen zijn het leukst
Idd, met aan standaard monkey of dax trek je ook zo een wheelie... Maar dat heeft niks met vermogen te maken. Puur op het koppel aan het achterwiel omhoog komen, dát is pas kicken
Twowheeler schreef:ach ja, je hebt wheelies en je hebt wheelies he. Als je je gewicht verplaatst kan je het zelfs op een fiets, maar degene waar je niks hoeft te doen zijn het leukst
Idd, met aan standaard monkey of dax trek je ook zo een wheelie... Maar dat heeft niks met vermogen te maken. Puur op het koppel aan het achterwiel omhoog komen, dát is pas kicken
the_destroyers schreef:Maar met een zware moto omhoog komen moet toch nog iets anders zijn lijkt me!
Is een kwestie van ballen hebben
Ik denk dat met jou waterkoker rijden soms nog meer adrenaline opwekt dan met een zware moto rijden.
Blijft ten slotte wel een "brommer" frame, al rijd hij wel 130 :lol: