Lange slag fs1 blok in aanbouw.
-
- 100km gereden
-
- 5000km gereden
- henkie22222
- 500km gereden
-
- 1500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
he is dat een uitnodiging tot sp*mmen? daar zeg ik geen nee tegen....... of wel?rise and shine schreef:jeroenvans schreef:niet iedereen is opgegroeid met youtube...
Niet is iedereen is al getrouwd, hoe was je huwelijks reis?

nee huwlijksreis was leuk, lekker weer enzo

sinds wanneer ben jij geëmigreerd naar frankrijk dan?

-
- 100km gereden
Updatje,nou gisteravond proefgereden met de aanpassingen,jihaaaaaaa hij loopt als vergif ,bovenin meer kracht en geen verlies onderin ,hij draait met slippende koppeling zo 92km en je kan echt voelen dat hij trekt.
Maar ja toch nog een paar kinderziekte,s ik had er EBC veren en platen in gezet in de hoop van het probleem af te zijn, tja hij vliegt er gewoon doorheen dus daar was ik spuugzat van dus vandaag de heele dag gedraait en gemeten en gepast en vanavond had ik een koppeling die er op begint te lijken,3 platen het kan allemaal precies ,een halve mm daar en een paar milimeter hier en het gaat lukken dus hopelijk is dan de slippende koppeling verleden rijd.
Ander probleem ,hij springt soms uit de 5 en daar heb ik het blok al eens voor uitelkaar gehaald maar alles is perfect ,werkelijk de heele bak werkt goed maar ja gisteravond ja hoor hij vloog er weer uit,pfff het stoom kwam uit m,n ooren want het blok draait geweldig en ik had geen zin om hem weer uitelkaar te halen voor dat ik wist wat er nu aan de hand is, dus ik gisteravond mij suf prakkedinken en ik had een idee jihaa.
Ben gaan rijden en wachten tot hij er uit vloog toen koppeling ingetrokken en stil gaan staan ,motor uit gezet en toen kwam ik er achter dat mijn schakelwals zich gaat verdraaien en dat de stopper veer hem niet tegenhoudt,tja echt waar dus hoe kan dat???
Maar ja toch nog een paar kinderziekte,s ik had er EBC veren en platen in gezet in de hoop van het probleem af te zijn, tja hij vliegt er gewoon doorheen dus daar was ik spuugzat van dus vandaag de heele dag gedraait en gemeten en gepast en vanavond had ik een koppeling die er op begint te lijken,3 platen het kan allemaal precies ,een halve mm daar en een paar milimeter hier en het gaat lukken dus hopelijk is dan de slippende koppeling verleden rijd.
Ander probleem ,hij springt soms uit de 5 en daar heb ik het blok al eens voor uitelkaar gehaald maar alles is perfect ,werkelijk de heele bak werkt goed maar ja gisteravond ja hoor hij vloog er weer uit,pfff het stoom kwam uit m,n ooren want het blok draait geweldig en ik had geen zin om hem weer uitelkaar te halen voor dat ik wist wat er nu aan de hand is, dus ik gisteravond mij suf prakkedinken en ik had een idee jihaa.
Ben gaan rijden en wachten tot hij er uit vloog toen koppeling ingetrokken en stil gaan staan ,motor uit gezet en toen kwam ik er achter dat mijn schakelwals zich gaat verdraaien en dat de stopper veer hem niet tegenhoudt,tja echt waar dus hoe kan dat???
- NIX
- 10000km gereden
Check of de nokken op de baktandwielen niet afgesleten zijn en die de tandwielen opzij duwen en via de vorken dus de rol, of check of het armpje door de veer wel strak genoeg in de pinnetjes van de rol getrokken wordt, of dat het asje van dat wieltje niet aan 1 kant helemaal ingesleten is, dus dat het wieltje als het ware omhoog komt. Dat asje zit geklonken, maar met een bankschroef of dikke tang, kun je het een halve slag draaien, zodat het wieltje weer harder in de rol geduwd wordt.
Ik bedoel het armpje linksboven:

Ik bedoel het armpje linksboven:

Laatst gewijzigd door NIX op 23 mei 2011, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 100km gereden
-
- 50km gereden