Wat zou je morgen wel es aan je brommer kunnen doen?
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
morgen eindelijk banden eens vervangen, en ook rekje eraf, ander achterlicht, pinkers eraf en velgen spuiten denk ik...
ook nog altijd opzoek naar kleine pinkertjes voor op de brommer
ook nog altijd opzoek naar kleine pinkertjes voor op de brommer
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 2500km gereden
-
- 7500km gereden
Axel schreef:Roberto.B schreef:joscabrio schreef:Morgen ga ik weer een stukje rijden op de fs1, daarna ga ik ff op visite mischien ook wel met de fs1 als ik teminste geen last heb van mijn beiden tennis armen
tennis je dan met 2 armen ???
Tennisarm hoef je niet per se door tennissen te krijgen
vrijgezel?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 500km gereden
Ja lach maar kan het ook niet helpen, de 2f2 is in een blauw 1j5 jasje (wist ik ook nog niet bij de restauratie, was de eerste fs1 sinds 30 jaar).
De 1j5 Kenny Roberts omdat ik er natuurlijk net zo een in die kleur heb gehad in '76.
En het winterproject 2010, tja....... blauw natuurlijk.
Maaarrr het kan nog veranderen!
Vanmiddag wel even op en neer Wuustwezel geweest vanuit Spijkenisse ong. 190 km met de 2f2, dat ding geeft geen krimp alles volgas (nou stelt dat niet veel voor hij rijd 55 km/u).
Je heb in Belgie veel van die smileypalen die je snelheid aangeven en dat klopte prima met wat mijn teller aangaf, oja en heel veel gesloten tankstations op Zondag in die dorpen, gelukkig vond ik er 1 met een biljettenautomaat.
De 1j5 Kenny Roberts omdat ik er natuurlijk net zo een in die kleur heb gehad in '76.
En het winterproject 2010, tja....... blauw natuurlijk.

Maaarrr het kan nog veranderen!
Vanmiddag wel even op en neer Wuustwezel geweest vanuit Spijkenisse ong. 190 km met de 2f2, dat ding geeft geen krimp alles volgas (nou stelt dat niet veel voor hij rijd 55 km/u).
Je heb in Belgie veel van die smileypalen die je snelheid aangeven en dat klopte prima met wat mijn teller aangaf, oja en heel veel gesloten tankstations op Zondag in die dorpen, gelukkig vond ik er 1 met een biljettenautomaat.