naja.. ik ga maar niet hopen op het moment dat mijn krukas het opgeeft.. maar.. uiteindelijk hoort een brom betrouwbaar te zijn, met een auto kan ook zoveel gebeuren ... als je echt overal rekening mee moet houden, moet je zelfs een brandblusser mee in het geval je brommer per ongeluk onploft, wat net zo waarschijnlijk is als een kapotte krukas.. (tenminste, dat hoop ik)
ik kan probleem loos 40 km achter elkaar volgas rijden zonder warm loper .en rij dan toch 110 per uur. dus je moet een goede ontsteking hebben en een goede zuiger speeling van 3 hondertste en goede mengolie dan kan je gewoon knalen met die yammie gr tweety werkendam
Net of jij de wijsheid in pacht heb, je láát notabene alles doen..
Tuurlijk is olie belangrijk, maar dewaal zegt xzelf dat z'n brommer zelfs vastloopt met de hele dure a747 olie dusjah dat zegt ook niet alles
het grote verschil tussen dure en goedkope olie is dat de ene beter smeert dan de andere.
heb je dure (betere) olie, smeert beter, dus 1 op 50 en een goede verbranding.
of goedkope olie, smeert goed maar dan zo als in 1975 1 op 25 en een iets slechtere verbranding met een hoop rook.
dus je verbruikt eens zo veel olie, is dus net zo duur en een hoop koolafzetting.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;