Het waren 2 brommers, die in 1 koop moesten gekocht worden. Maar helaas allebei niets voor mij. Enorm veel werk, en zouden enorm duur worden als je alle ontbrekende onderdelen moest aanschaffen.
Brommer 1: 1J6 (Belgische 1J5) met plastieken kappen.
- nog vrij veel ontbrekende stukken
- heel slecht overspoten
- voorspatbord ferm doorgeroest
- motordeksels bladerden af
- geen papieren
Brommer 2: 380 (Belgische 378?)
- tankdop vastgeroest op tank
- alles lelijk en slecht overspoten (zonder te demonteren, dus ook verf waar er geen verf hoort)
- blok zat vast, kreeg er geen beweging in
- zadel had 2 scheurtjes, randje gedeukt en verfplekken
- RD wielen en schijfrem
- fourche van een ander merk (herinner niet meer)
- voorspatbord ontbrak
- ander type tank
- achterspatbord ook mee overspoten
- stuur ontbrak
- ...
(moet ik nog verder gaan?)
In ieder geval niks interessants.
Hij verkoopt ook geen onderdelen los; dus moest in 1 koop. Dat is het niet waard voor mij.
Was aan andere kant van België; dus toch wel wat tijd "verloren". Maar wie niet waagt, ...
typische kenmerken 1J5 (1976 en 1977)
-
- 500km gereden
- Berichten: 776
- Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:18
- Locatie: Belgisch Limburg
-
- 500km gereden
- Berichten: 776
- Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:18
- Locatie: Belgisch Limburg
Re: typische kenmerken 1J5 (1976 en 1977)
NIX schreef:Gewoon voor 100,- meenemen.
Vraagprijs was 800euro. Ik ben overtuigd dat 600 wel gelukt zou zijn.
Maar mijns inziens was het dat echt niet waard.
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: typische kenmerken 1J5 (1976 en 1977)
Klinkt als prima projecten. Zeker met gelijke nummers.
Kijk eerst even in de FAQ.