Pagina 2 van 2
Geplaatst: 02 mei 2007, 13:53
door YamaSam
goei warme bougie steken waarsch..

Geplaatst: 04 mei 2007, 11:37
door edje
klopt ja. wou ik ook een keer doen met een gazommaaitrekkertje. de bougiedop hing zeker twee centimeter van de bougie af en je zag de vonken gewoon van de dop naar de bougie springen
oja. als je een goede klap van een bougie krijgt is dan niet echt fijn

Geplaatst: 04 mei 2007, 14:47
door wiebo
edje schreef:klopt ja. wou ik ook een keer doen met een gazommaaitrekkertje. de bougiedop hing zeker twee centimeter van de bougie af en je zag de vonken gewoon van de dop naar de bougie springen
oja. als je een goede klap van een bougie krijgt is dan niet echt fijn

Heb die ervaring ooit opgedaan, is inderdaad geen aanrader!
Geplaatst: 04 mei 2007, 16:26
door mystic
denk dat wel meer dat hebben meegemaakt

including me aantal jaren terug.
Geplaatst: 04 mei 2007, 19:32
door rickhansen
is idd geen lekker gevoel als je daar een schok van krijgt
Geplaatst: 04 mei 2007, 19:40
door Martijn
Al een paar keer meegemaakt, je hand klapt gewoon weg

Geplaatst: 04 mei 2007, 21:05
door punkemon
ik heb ooit eens gehad,dat men fs1 ook hoog in toeren ging,ikw ou men contactslot afzetten,maar ging zelfs niet,trok men bouchiekop eraf,en bleef nog draaien,omdat de bouchie zo warm geworden was denk ik!dan heb ik hem maar in vitesse gezet en koppeling late schieten!
Geplaatst: 04 mei 2007, 21:16
door Jelle
wtf ;D
blijven draien zonder bougiekop is ONMOGELIJk

Geplaatst: 04 mei 2007, 22:28
door Ton
witloof schreef:wtf ;D
blijven draien zonder bougiekop is ONMOGELIJk

Nee hoor dan krijg je zelf ontbranding net als bij diesel

.
Geplaatst: 04 mei 2007, 23:07
door wiebo
witloof schreef:wtf ;D
blijven draien zonder bougiekop is ONMOGELIJk

Nee hoor! Komt echt wel vaker voor. Heb het zelf ook meegemaakt en wist ook niet wat ik zag, maar hij draaide door en wel in zeer hoge toeren!
Geplaatst: 05 mei 2007, 01:55
door YamaSam
hah inderdaad.. hand op de inlaat is dan misschien de rustigste manier om hem stil te krijgen,
heb nog wel es verhalen van dolgedraaide diesels gehoord dat ze met n moker een gat int blok moesten slaan,
tging dan wel over een traaglopende kraanmotor die doordraaide, mo toch,..
het fijnere mechanische kunstwerk zegt
