Cerfke schreef:Jaloers? Maar ne serieus ik heb net eens gekeken (vroeger was het dicht?) maar nu lekt het inderdaad druppeltjes maar eens de vlotter boven is stopt de benzinetoevoer toch?
Cerfke schreef:Jaloers? Maar ne serieus ik heb net eens gekeken (vroeger was het dicht?) maar nu lekt het inderdaad druppeltjes maar eens de vlotter boven is stopt de benzinetoevoer toch?
nee knul je kraantje is het probleem. luister nu eens een keer . haal je tank er af en neem hem mee naar bed. kijk dan de volgende morgen of je brom gelekt heeft
Het is niet volledig hetzelfde maar ik heb al gekeken met een lege tank maar nog wat benzine in de carburator en dan leekt ie niet (snapje het het is wat raar uitgelegd)
Haal de slang eens van je kraantje af en kijk of je kraantje ook echt dicht is op de dicht stand. Mijn kraantje moet ik iets naar reserve zetten en dan is hij echt dicht. Dit heeft met het rubber te maken met gaatjes erin wat achter het handvatje zit van je benzine kraan
Cerfke schreef:Het kraantje is ook dicht en het is een originele pakking heb ik allemaal al gecheckt
Cerfke schreef:Het is niet volledig hetzelfde maar ik heb al gekeken met een lege tank maar nog wat benzine in de carburator en dan leekt ie niet (snapje het het is wat raar uitgelegd)