Vandaag, wanneer ik m'n tellerplaat installeerde. Wilde m'n clip-ons installeren en bleek dat de draad compleet verneukt was... Geen stuur meer dus, en een nieuw bestellen duurt nog 10-22 dagen... Bye bye wellen? :/
Nickvdb schreef:Vandaag, wanneer ik m'n tellerplaat installeerde. Wilde m'n clip-ons installeren en bleek dat de draad compleet verneukt was... Geen stuur meer dus, en een nieuw bestellen duurt nog 10-22 dagen... Bye bye wellen? :/
Nickvdb schreef:Vandaag, wanneer ik m'n tellerplaat installeerde. Wilde m'n clip-ons installeren en bleek dat de draad compleet verneukt was... Geen stuur meer dus, en een nieuw bestellen duurt nog 10-22 dagen... Bye bye wellen? :/
draad kan je opnieuw tappen Wel vreemd want die clip-ons heb je toch niet lang? Misschien moesten deze op moment vast gezet worden en heb je ze wat te hard vastgedraaid/slechte china-kwaliteit? Je hebt toch nog een ander stuur veronderstel ik?
Mihramoon schreef:Nick kom mijn brommer maar halen. Ik kan toch niet. :/
sorry Jet op dit moment heb ik 2 ontstoken peesbladen en een overbelaste knie. :s Bovendien heb ik nog wat hulp nodig, er is iets met de versnellingsbak denk ik maar daar weet ik dus helemaal niets over.
Stok er door steken, draad van de carb vast houden met je rechterhand. Wat kan er mis gaan?