Pagina 2 van 2

Geplaatst: 25 sep 2013, 18:46
door marco
Magneten verwijderen is ook niet echt een goed plan :lol:

Geplaatst: 25 sep 2013, 18:47
door Tombo
athenayamaha schreef:Van het blok wat er onder ZAT heb ik alleen de cilinder, zuiger en kop over gezet. Dus nu heb ik:

Een ander blok (2RU blok, gereviseerd)
een andere ontsteking en vliegwiel (ook 2RU) van het vliegwiel heb ik ooit 2 magneten verwijderd om hem zo lichter te maken. Ik wil binnenkort even een ander vliegwiel monteren met 4 magneten, en kijken wat hij dan doet.

Als jullie nog verdere info nodig zijn, geef een gil :)

Gooi dat vliegwiel maar weg en zet er maar een normale op. Dit is het probleem

Geplaatst: 25 sep 2013, 18:55
door koppel
probleem opgelost, valt mij op dat 99% van de technische problemen wordt veroorzaakt door vreemd geklungel, in algemene zin dan.

Geplaatst: 25 sep 2013, 19:25
door pee67
Ik zie zo woe zie het nut er niet van om 2 magneten te verwijderen voor gewichtsbesparing,
dan kan je beter zelf gaan afvallen :lol:

Geplaatst: 25 sep 2013, 19:42
door athenayamaha
Haha, bedankt voor de reacties. Ik heb ooit gelezen dat 2 magneten verwijderen prima zou kunnen, dit is echter al meer dan 7 jaar geleden. Ik zet er morgen een normaal vliegwiel op. Ik heb de 2 magneten ooit verwijderd voor een snellere gas reactie. Ik laat wel even weten hoe het afgelopen is :D

Geplaatst: 25 sep 2013, 19:47
door Tombo
Dan heb je denk ik verkeerd gelezen, ik heb denk ik rond de 7 jaar geleden idd ooit eens 2 magneten uit een 2RU vliegwiel gesloopt, maar dat liep voor geen meter :lol:

Geplaatst: 25 sep 2013, 19:52
door athenayamaha
Tombo schreef:Dan heb je denk ik verkeerd gelezen, ik heb denk ik rond de 7 jaar geleden idd ooit eens 2 magneten uit een 2RU vliegwiel gesloopt, maar dat liep voor geen meter :lol:
Ik denk het wel dan :lol: Opzich is het ook wel logisch dat dat niet goed werkt natuurlijk.. Maar je probeert wel eens wat :)