Het is een officiëel document van de Nederlandse Yamaha importeur, dus als ge een Nederlandse FS1 hebt, is dit document voldoende als GVA.
hans.m schreef:Ik denk dat dat Nederlands papier eigenlijk niet zo veel waarde hier in België heeft, ik weet het niet zo goed en heb er geen ervaring mee
hans.m schreef: Heb zelf ook een NL frame maar dan met belgisch gelijkvormigheidsattest, volgens sommige is dat 'valsheid in geschrifte' maar die valsheid in geschrifte is dan in mijn ogen de fout van de dealer/importeur die uiteindelijk een gelijkvormigheidsattest geeft voor een kader die in België nooit verkocht geweest is...
achja..
Jeti schreef:[Ik heb de overzichts-papieren van mijn Duitse street ook via een importeur in DL aangevraagd, omdat Yamaha NL daar geen inzage in heeft.
hans.m schreef:Ik denk niet dat we het eens worden
BJ schreef:mitchell96 schreef:BJ schreef:hoe bedoelt ge frame nummer controleren?
Of deze gestolen is o.i.d.?
ja, ze hebben geen papieren en hij heeft me het frame nummer gegeven...
in dat geval, zie reactie van Marco,
Veel succes, en hopen dat et een beetje koosjer is
Jeti schreef:hans.m schreef:Ik denk niet dat we het eens worden
Op zich zijn we het aardig eens. Wat ik alleen niet begrijp is hoe jij verschil ziet tussen een Belgisch GVA van de Belgische Yamaha dealer, en papieren van de NL Yamaha dealer (zie foto BJ).
hans.m schreef:Jeti schreef:hans.m schreef:Ik denk niet dat we het eens worden
Op zich zijn we het aardig eens. Wat ik alleen niet begrijp is hoe jij verschil ziet tussen een Belgisch GVA van de Belgische Yamaha dealer, en papieren van de NL Yamaha dealer (zie foto BJ).
Wel het verschil is toch heel duidelijk in mijn ogen het ene gva geeft een Nederlandse goedkeuring en een Belgisch gva geeft een Belgische goedkeuring. Dus Nederlands gva bevestigt dat kadernummer op gva conform is met een type dat goed gekeurd is in Nederland en dan rij je dus met een brommer rond hier in België conform Nederlandse eisen van dat voertuig (bromfiets hier). Maar het voertuig heeft dus hoe dan ook geen Belgische goedkeuring.
Ik zou persoonlijk geen geld uitgeven aan een NL gva.