378:
bloktype: 378
inhoud: 49cc
cyltype: orri 378 cilinder, waar redelijk wat aan gevijld is
cylinderkop: afgevlakt
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 160
klepsoort of schijf: membraam
uitlaat: snelle met schuin kantje
ontsteking: orri
bougietype: b7hs
vertanding: 14/41
banden voor achter: m29's voor 2.50, achter 2.75
topsnelheid: 75 voordewind
2ru:
bloktype: 2RU
inhoud: 60cc
cyltype: athena
cylinderkop: 60cc kop afgevlakt
carbu: 16mm mikuni
sproeiermaat: 190
klepsoort of schijf: snelle schijf
uitlaat: homoet 4p
ontsteking: orgineel
bougietype: b9hs
vertanding: nog niet bekend
banden voor achter: Michelin vm100, voor 2.50 en achter 2.75
topsnelheid: nog niet bekend....
Bloktype: 3f2
Inhoud: 49cc
Cylindertype: 257 origineel
Cylinderkop: 3f2origineel
Carburateur: Mikuni 13mm origineel
Sproeiermaat: 120
Klepsoort of schijf: membraam
Uitlaat: originele uitlaat+bocht
Luchtfiltertype: powerfiltertje
Ontsteking: standaard
Bougietype: NGKB7HS
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 43/10
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: 60
Ben aan het trager rijden omdat ik men brommer niet nog is kwijt wil door die rotflikken:)
Bloktype: 1j6 '76
Inhoud: 60cc
Cylindertype: imi fs1ccgietijzeren bijgewerkte uitlaatpoort
Cylinderkop: ori ver afgevlakte kleine kop
Carburateur: Mikuni 16mm origineel
Sproeiermaat: 170
Klepsoort of schijf: membraan
Uitlaat: homoet under construction
Luchtfiltertype: 1j6type '76
Ontsteking: standaard
Bougietype:b7
Koeling: origineel lucht
Vertanding: 39/44
Banden voor/achter: 2.50/2.75
Topsnelheid: gok op 85 (nog niet rijdend)
bloktype: Viercilinder, bovenliggende nokkenas, viertakt en luchtgekoeld
inhoud: 408cc
cyltype: standaard Honda, gehoond naar 408cc. In lijn, dwars in het frame gemonteerd
cylinderkop: aangepaste kop
carbu: 4x 20mm Keihin
sproeiermaat: 110
uitlaat: ori 4 in 4
luchtfiltertype: standaard + aangepast framewerk voor meer luchttoevoer
ontsteking: electronisch
bougietype: DR8ES-L
koeling: lucht
vertanding: 17/34
banden voor achter: 3.00 voor en 4.25 achter
topsnelheid: 165 kmh
edit snelheid aangepast, net de 165 gehaald ipv 160 :P
Bloktype: zongchen
Inhoud: 50cc
Cylindertype: imi honda
Carbu: 17mm
Sproeier: Unknown
Klepsoort of schijf: -
Uitlaat type: Motosport klein gat
Luchtfilter type: powerfilter schuim
Ontsteking: CDI
Bougietype: .. ff tjekken
Koeling: wind
Vertanding: 14-unknown
Banden voor/achter: bandjes van Yampe ( made on earth )
Topsnelheid: 0 km/h ( zojuist mn cylinder en zuiger omzeep geholpen door een een of andere wazige vast loper, zit nu hard na te denken over een 70cc met 50 kop en 20mm carb)
bloktype: 380
inhoud: 49cc
cyltype: Fs1 snel
cylinderkop: Standaard
carbu: 16 mm orginele mikuni
sproeiermaat: aan het experimenteren
klepsoort of schijf: schijf ( snel of gewoon geen idee )
uitlaat: Immi snelle uitlaat
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK-R B8
koeling: orri lucht
vertanding: moet nog nakijken
banden voor/achter: Orri banden
topsnelheid: Onbekend
Laatst gewijzigd door Jorn op 18 mar 2008, 23:14, 6 keer totaal gewijzigd.