Opvoeren en modificeren van de FS1
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 01 jul 2012, 20:09
NIX schreef: Nou lul ik niet meer....
Ga je dan eindelijk eens normaal praten?
1978 chroom 60 cc
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 01 jul 2012, 20:10
Ja ik geef het ook op
bajaboy
2500km gereden
Berichten: 4203 Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:
Bericht
door bajaboy » 01 jul 2012, 20:16
zal stil worden
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 01 jul 2012, 20:41
ginofs1 schreef: Ja ik geef het ook op
Watjes!
1978 chroom 60 cc
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23438 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 01 jul 2012, 23:20
LTD weet van geen ophouden
Yamaha Sheriff 1981
dewaal
1000km gereden
Berichten: 1111 Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:01
Bericht
door dewaal » 02 jul 2012, 18:08
bajaboy schreef: Laars schreef: marco schreef: Welke uitlaat heb je er onder?
Fuego Cross 32 mm
ja wie niet he ,
vergis je niet dat is een goed uitlaatje
hangt nu ook bij mij onder de street
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 02 jul 2012, 18:46
Wat is jullie mening als je deze foto ziet
Kop van de zuiger is netjes gepolijst
Dit is na 2-3 km proefrijden
De uitlaatpoort is baggervet
1978 chroom 60 cc
bajaboy
2500km gereden
Berichten: 4203 Lid geworden op: 17 mar 2011, 22:37
Locatie: almere(vh hilversum)
Contacteer:
Bericht
door bajaboy » 02 jul 2012, 19:50
prullenbak.
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23438 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 02 jul 2012, 19:59
Niet warm gereden?
Yamaha Sheriff 1981
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 02 jul 2012, 20:01
bajaboy schreef: prullenbak.
Hoezo prullebak
Hij is niet kapot
Alleen een vreemd verbrandingsspoor
Ik vraag mij af waarom alleen aan 1 kant van de zuiger het ontbrandingsspoor zit
Het lijkt alsof de linker spoelpoort de benzine naar de rechterkant drukt en daar laat ontbranden.
1978 chroom 60 cc
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23438 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 02 jul 2012, 20:06
De ene spoelpoort zit dichter bij het membraam en krijgt dus meer brandstof.
Yamaha Sheriff 1981
Laars
2500km gereden
Berichten: 3738 Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Laars » 02 jul 2012, 20:26
marco schreef: De ene spoelpoort zit dichter bij het membraam en krijgt dus meer brandstof.
Wat een kwats
Laatst gewijzigd door
Laars op 03 jul 2012, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
1978 chroom 60 cc
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 02 jul 2012, 20:39
Je blok hangt er scheef onder waardoor de benzine ook scheef ontbrand
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Twowheeler
7500km gereden
Berichten: 7718 Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bericht
door Twowheeler » 02 jul 2012, 20:39
Dat is zo. zijn ze hetzelfde van vorm? Instroomhoek gelijk?
Bovenkant van je zuiger polijsten haalt trouwens helemaal niets uit hoor
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 02 jul 2012, 21:51
spoelpoorten niet gelijk