Dat maakt het juist een uitdaging denk ik en dus 'sponsorwaardig'.
Italie en ruig rijden? Hmm, ik heb al in een aantal 'ruigere' landen scooter/brommer gereden. Komt vast goed.
GINO'S TUNING gaat je sponsoren met een ontsteking, als je dat wil.
dan mag je je 2RU ontsteking opsturen en bouw ik hem om naar een cdi ontsteking.
het is voor een goed doel.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:GINO'S TUNING gaat je sponsoren met een ontsteking, als je dat wil.
En of ik dat wil! Gaaf! Thanks Gino, ge hoort van me.
En dan dit: Wie uit de buurt helpt me met het loshalen van mijn ontsteking? (Daar leer ik weer van!) Ik wil anders ook best een eind rijden met de FS1 in de aanhangwagen, als ik maar 'geschoold' kan worden.
Leuk idee.
Schakel hart van nederland sbs dat je dit gaat doen wie weet sponsoren hun je laatst volgden ze ook iemand in een scootmobiel die een eindje ging rijden.
neem ook ff contact op met de yamaha importeur , merken geilen nogal de laatste tijd op produkten uit het verleden.
Denk aan volkswagen en momemteel toyota die het voor elkaar krijgen een starlet van 81 (zie kenteken) in 1978 te verkopen
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Bedankt voor de PR ideeën. Ik moet e.e.a. eens goed doordenken en opzetten.
De locale krant wil in 3 weken wellicht ook wel berichten plaatsen.
Qua onderdelen zoek ik een zo'n lang 2RU zadel, een toerenteller, goede schokbrekers (die van mij zijn lek) en een reserve cilinder. Ik heb er nu een 50cc F5B opzitten, maar zit serieus te dubben om die 60cc te laten maken.