Brommer van over de grens
- NIX
- 10000km gereden
Die oude remklauwen zitten vaak vast omdat de groef van de O-ringvol met corrosie zit en eerst helemaal schoongemnaakt moet. soms is de O-ring helemaal gezwollen omdat iemand hem ooit met olie heeft geprobeerd te smeren. Dat mag alleen met blauw remvet of remvloeistof. Verder moet je alle lagers eens even navoelen. Peet had een gaar tandwieldragerlager dat alle snelheid uit de brommer haalde.
Ik ben verder verstopte uitlaten tegengekomen die echt flink dichtzaten en mensen die ondanks herhaaldelijk uitleggen gewoon een kop zonder compressie monteerden.
Ik ben verder verstopte uitlaten tegengekomen die echt flink dichtzaten en mensen die ondanks herhaaldelijk uitleggen gewoon een kop zonder compressie monteerden.
Kijk eerst even in de FAQ.
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
de uitlaat is het zeker nie die is nieuw wel een k*t imi pijp, ik ga zeker eens alle wiel lagers nazien zou wel eens goed kunnen, hij komt morgen weer dus morgen is het weer sleuteldagje " roostere want die van camiel had ook nog wat probleempjes dusjah we zien wel eh
En ik zal eens een ander kopje erop doen we zien wel dadelijk ff mijn 378 voorzien van een kabelchoke

En ik zal eens een ander kopje erop doen we zien wel dadelijk ff mijn 378 voorzien van een kabelchoke

- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 5000km gereden
Ik kom met een dx gaskabel op mn 2ru (getaped) want mn oude is kaduuk en nog geen nieuwe besteld... Werkt prima maar beter een fatsoendelijke
dus mocht iemand er eentje hebben
Ik ben geïnteresseerd!
En wss zullen bob en ik rond 3u aankomen en stephan en gideon pas laat in de avond. Ze gaan nog naar school smiddags dus dan wordt het niet vertrekken voor 4u, ben benieuwd...
dus mocht iemand er eentje hebben

En wss zullen bob en ik rond 3u aankomen en stephan en gideon pas laat in de avond. Ze gaan nog naar school smiddags dus dan wordt het niet vertrekken voor 4u, ben benieuwd...
-
- 7500km gereden
Camiel schreef:Ik kom met een dx gaskabel op mn 2ru (getaped) want mn oude is kaduuk en nog geen nieuwe besteld... Werkt prima maar beter een fatsoendelijke
dus mocht iemand er eentje hebbenIk ben geïnteresseerd!
als ik er aan denk breng ik wel eentje mee
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 7500km gereden
marco schreef:Yamaha rd50m schreef:Camiel schreef:heb je dan FS1 spul liggen? je Móét er aan denken!
wel dx gaskabels ja
Maarten heb je ook het eerste gedeelte van een dubbele gaskabel met dx aansluiting?
je bedoelt het deel vanaf de gashendel tot en met de splitter?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden