Ik had nog een vraag bij het monteren van het voorwiel was de achterste remblok los geschoten ik heb hem terug geduwd en merkte tot de remblokken niet recht tegenover elkaar zaten de achterste remblok zit iets meer naar voren is dit normaal ik heb daar eigenlijk nooit opgelet hoe ze normaal zitten ik heb al zo gereden en hij remt normaal
Dus zitten remblokken gelijk ?
Er is maar 1 manier hoe de remblokken kunnen zitten anders doen ze het niet ?
Ik heb het over een yamaha 3e9 schijfrem
oklim schreef:Ik had nog een vraag bij het monteren van het voorwiel was de achterste remblok los geschoten ik heb hem terug geduwd en merkte tot de remblokken niet recht tegenover elkaar zaten de achterste remblok zit iets meer naar voren is dit normaal ik heb daar eigenlijk nooit opgelet hoe ze normaal zitten ik heb al zo gereden en hij remt normaal
Dus zitten remblokken gelijk ? Er is maar 1 manier hoe de remblokken kunnen zitten anders doen ze het niet ? Ik heb het over een yamaha 3e9 schijfrem
Bvd Oklim
zitrten de metalen klem veren er wel aan of heb je de blokken er los tussen liggen
Ik heb de boel nagekeken en het zat toch goed het lijkt zo omdat je de anderekant niet ziet
Wat iets uitsteek is de metalenklem achter de remvoering maar die zit goed
Weet iemand op het forum of er verschil zit tussen een 3e9 voorspatbord dx en een rd spatbord dx i.v.m 17 inch en 18 inch wielen ?
Tot het past weet ik al maar of ze groter of kleiner zijn de voorspatborden
Mvg M Gerards