Pagina 2 van 2

Geplaatst: 21 dec 2010, 10:23
door Tombo
Op de teller denk ik ja. Een originele onbewerkte 257 rijdt een dikke 65 km/h zonder problemen op de GPS, met heel veel koppel onderin. Ik heb afgelopen zomer een vers gehoonde 257 i.c.m. Homoet, 16mm en snelle schijf gemonteerd op een FS1

Geplaatst: 21 dec 2010, 17:51
door Camiel
Niks op de teller jong! ;)

Echte km's!

En ook nog soms een kleine 80 met 2en... ;)

Geplaatst: 21 dec 2010, 20:14
door Twowheeler
ik weet wel dat dat ding achterlijk hard de heuvels op ging in limburg met jullie 2en erop.
hij kreeg het er wel warm van :lol:

Geplaatst: 21 dec 2010, 21:26
door marco
Twowheeler schreef:ik weet wel dat dat ding achterlijk hard de heuvels op ging in limburg met jullie 2en erop.
hij kreeg het er wel warm van :lol:


Zn cilinder moet ik dan ook hebben :lol:

Geplaatst: 21 dec 2010, 21:43
door Tombo
Dan is 'ie iig niet meer origineel, maar bewerkt

Geplaatst: 21 dec 2010, 22:04
door Camiel
Twowheeler schreef:ik weet wel dat dat ding achterlijk hard de heuvels op ging in limburg met jullie 2en erop.
hij kreeg het er wel warm van :lol:


Nee dat was gewoon een FS1 cilinder (volgens mij :P)

Die 257 heeft hij 5 september in wellen voor n 10'tje gescoord :p

Tombo schreef:Dan is 'ie iig niet meer origineel, maar bewerkt


Denk het wel ja :P Achja, hij doet t goed dus dan is niet erg :)

Geplaatst: 21 dec 2010, 23:23
door NIX
Een 257 is net zoiets als een F5B. Eigenlijk met nog iets kleinere poortjes.

Geplaatst: 22 dec 2010, 08:37
door Tombo
Idd, i.c.m. met een Homoet en snelle schijf (en 16mm) liep dat ding op de brommer bij Falko supermooi, met volgens mij een koppelkromme in de vorm van de Tafelberg