weeral de koppeling!

Alles over de techniek en sleutelen
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

YamaSam schreef:als dat setje toekomt passer je maar es, dat zetten we het er treffelijk op :wink:

anders neem ik er eentje mee van thuis, monteren we dat, en geef je me het nieuwe wanneer het er is, dan kan je sneller weer rijden..

ok is goed kheb vandaag besteld bij fs1parts.nl, ma ze moeten nog een mailtje sturen of het nu inorde is, omdat dat een verzending is naar het buitenland, maar het is niet de eerste keer dat ik daar bestel. Maare met die veer die ik erzelf heb ingeknutseld lijkt het terug veel beter, kheb na de platen gekeken, maar deze zijn nog perfect. Dus kan het eigenlijk alleen aan dit liggen. Zou dat kunnen, 1 veertje dat ontbreekt, waardoor je moeite hebt om te vertrekken? mhmm ,ik hoop dak het nu eindelijk heb gevonden!

:roll:
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

zonder veer 'haakt' de worm soms, en dan ben je 'half' ontkoppeld, bij het vertrekken zal toerenmaken dan niet volledig op het achterwiel uitkomen
when men were men, and helmets were for divers
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

YamaSam schreef:zonder veer 'haakt' de worm soms, en dan ben je 'half' ontkoppeld, bij het vertrekken zal toerenmaken dan niet volledig op het achterwiel uitkomen

klinkt zeer bekend in de oren, starten was zeer moeilijk idd! ok, ik denk dat ik nu wel met zekerheid kan zeggen dat het probleem hier ligt!
Bedankt, eindelijk een uitleg die ik begrijp. :lol:

:D
Plaats reactie