Pagina 2 van 3
					
				
				Geplaatst: 26 mei 2010, 21:00
				door Daan1990
				Haha ja en koppeling slipt al bij 60 en de laatste keer echt WEL goed in elkaar gezet dus snap er weer eens helemaal NIETS van. Maar goed punt en mooie foto
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mei 2010, 22:19
				door NIX
				Wouter 1990 schreef:Dat is dus juist het punt, als we de punten gewoon stellen op 0,35 mm wil die niet meer vonken, als we de punten dan heel dicht bij elkaar zetten vonkt die wel weer, en loopt ie ook goed. Ontsteking staat dan lijkt mij te laat, maar hij loopt wel. Wat kan het probleem zijn?
Ligt aan de stand van het voetje. Niet naar de opening kijken en doen wat Mitchel adviseert. Gebruik een schuifmaat of de merktekens op de poelie. Op mijn beuner gaan de punten ook maar 0,2mm open bij een tijdstip van 1,9mm voor BDP.
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mei 2010, 23:42
				door Twowheeler
				Hup de schuur in nix! Dat moet 1,8 zijn 
 
(al zal dit beter rijden 

)
 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 20:31
				door ginofs1
				Twowheeler schreef:Hup de schuur in nix! Dat moet 1,8 zijn 

(al zal dit beter rijden 

)
 
als alles goed afgesteld is kan je veel vroeger ontsteken.
ik ben nooit verder gegaan dan 3.0 maar het kan wel.
je moet echter wel weten wat je doet.
voor de standaard fs1tjes is 1,8 goed en veilig
 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 20:34
				door Twowheeler
				Vroeger ontsteken is toch eerder koppel maar minder toeren?
Later intsteken: meer toeren maar later vermogen afgeven?
Grofweg dan
mijne staat nu op 1,85 

 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 20:42
				door ginofs1
				Vroeger ontsteken is slecht starten.
en beter bij zeer hoge toeren.
dan moet je niet met de uitlaat temperatuur werken.
dus de snelheid van de geluid golven.
dat is weer een heel ander verhaal.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 21:03
				door Twowheeler
				Haha idd dat gaat mijn petje (voorlopig) te boven
maar ik dacht dat Sam mij ooit eens verteld had dat vroeger ontsteken meer koppel kon geven?
Of andersom 

 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 21:35
				door mpro09
				nee, onsteking moet gewoon goed zijn
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 21:57
				door rise and shine
				Ben ik echt de enige die zich stoort aan de topic titel?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 21:59
				door Yamaha rd50m
				ik denket wel...
een brommer dient om te rijden, dus ik zie het verband wel
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 22:03
				door rise and shine
				en deze is ook nog eens nat

 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 22:05
				door marco
				Duik-fs1 

 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 22:09
				door Yamaha rd50m
				brommers uit rivieren halen is maar niks  

 
			
					
				
				Geplaatst: 27 mei 2010, 22:31
				door Daan1990
				Nee ik stoor mij ook aan de titel...we hadden daans k*t fs1 geschreven.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 mei 2010, 09:42
				door Wimmel O
				rise and shine schreef:en deze is ook nog eens nat

 
maat van mij had na 6 dagen al zijn hagelnieuwe runner in de sloot liggen  
 
  
 Toen werd dat ding totallos verklaart en kreeg ie weer een nieuwe, maar daar had ie naar 2 weken weer een glijer mee toen ie met 70 over een rontonde probeerde te rijden  
