Een snelle FS1 50 of 60cc zit met sproeiermaat boven de 1mm diameter.
Rond de 1,3 mm, wat volgens mij te vergelijken is met sproeiermaat 180
Een sproeier opboren is een fluitje van een cent.
Besparen??? Ja, als je bedenkt dat mijn plaatselijke bromfietszaak er 2,50 euro per sproeier vraagt
140 dus is dat setje van JMPB van 125 tot 140 goed? zijn dit lange of korte sproeiers? set up is 50cc 16 mm carb immi en homoet uitlaat rijd ong. 65 á 70.
robert139 schreef:140 dus is dat setje van JMPB van 125 tot 140 goed? zijn dit lange of korte sproeiers? set up is 50cc 16 mm carb immi en homoet uitlaat rijd ong. 65 á 70.
dat setje is helemaal niet goed, kan je hem totaal niet lekker mee afstellen wegens te grote gapende gaten erin, en dat kleine setje idem
nee, je hebt echt een 16mm spruitstuk nodig. Als de doorgang maar 10mm is dan levert je het niks op. En ik zie dat je een 2ru en dus hoogst waarschijnlijk een schijfblok eronder hebt en dan zal ook je oliecarter, koppeling en volgens mij zelfs ook schijfhuis eraf moeten om het spruitstuk te vervangen voor een groter
Wimmel O schreef:nee, je hebt echt een 16mm spruitstuk nodig. Als de doorgang maar 10mm is dan levert je het niks op. Als je een membraanblok hebt is dit wat makkelijker want dan kan je hem losmaken als je carbkapje en carb eraf is. Als je een schijfinlaat hebt moet volgens mij ook je oliecarter en een gedeelte van je schijfhuis eraf wil je er een 16mm op kunnen zetten
mijn blok moet tog open ivm koppelingsplaten, maar nou moet ik ook nog weer zoon spruitstuk aanschaffen