koppel schreef:25 jaar geleden werden de carterdelen verhit op moeders poffertjespan, olie werd middels een maatbeker het blok ingegoten en lagen de lagers te krimpen in het vriesvak.
vaders terpentine en moeders slaolie werden ingezet als er geen geld voor een normale brandstof was
nu kunnen we er gezamelijk om lachen.........
Haha, ik doe dat ook allemaal (op de terpentine en slaolie als brandstof na).
Carters op het gasfornuis verwarmen, olie in mama's maatbeker, lagers en krukas in de vriezer
vandaag naar me opa gereden met de motor, als een schakelaar gaat de stoommachine aan bij 100kmh. langzamer rookt ie normaal en daar boven niet normaal
mpro09 schreef:vandaag naar me opa gereden met de motor, als een schakelaar gaat de stoommachine aan bij 100kmh. langzamer rookt ie normaal en daar boven niet normaal
ja dat is mij ook al opgevallen .
het regent en omweert hier nu das niet normaal meer
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Soms denk ik ook wel eens dat ik te oud word voor een fs1 ik kijk dan in de etalage ruit van een winkel zie mijn weerspiegeling en denk verek ik weet toch zeker dat er in 1976 nog iemand op dat zadeltje erbij paste.
vreemd eigenlijk dat die zadeltjes zo krimpen
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
[quote="joscabrio"]Soms denk ik ook wel eens dat ik te oud word voor een fs1 ik kijk dan in de etalage ruit van een winkel zie mijn weerspiegeling en denk verek ik weet toch zeker dat er in 1976 nog iemand op dat zadeltje erbij paste.
vreemd eigenlijk dat die zadeltjes zo krimpen [/quote
tja in 79 pasten toen mijn vriendin nu mijn vrouw prima op de buddy nu is het passen en meten
Ik merk wel dat ik nu toch voorzichtiger rij dan vroeger Gebruik nu zelfs de knipperlichten af en toe Rij netjes 55 nu op mijn teller maar volgens mij nept dat ding mij ik moet steeds remmen voor auto,s en mijn teller geeft dan 40 aan Hoe betrouwbaar is een Yamaha teller eigenlijk?
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:Ik merk wel dat ik nu toch voorzichtiger rij dan vroeger Gebruik nu zelfs de knipperlichten af en toe Rij netjes 55 nu op mijn teller maar volgens mij nept dat ding mij ik moet steeds remmen voor auto,s en mijn teller geeft dan 40 aan Hoe betrouwbaar is een Yamaha teller eigenlijk?
wie heeft er nog een chromen telle over met neutraal lampie
joscabrio schreef:Ik merk wel dat ik nu toch voorzichtiger rij dan vroeger Gebruik nu zelfs de knipperlichten af en toe Rij netjes 55 nu op mijn teller maar volgens mij nept dat ding mij ik moet steeds remmen voor auto,s en mijn teller geeft dan 40 aan Hoe betrouwbaar is een Yamaha teller eigenlijk?
Dat vraag ik me ook wel eens af. De teller van de Zundapp van een vriend van me geeft bijna 50 aan als de teller van mijn Fs1 40 aangeeft. Maar wat is juist?