Opvoeren en modificeren van de FS1
rise and shine
7500km gereden
Berichten: 9573 Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:
Bericht
door rise and shine » 25 mar 2009, 22:26
Hier zie je wel een beetje waar is gelast enzo
lespaultje
Bericht
door lespaultje » 25 mar 2009, 22:27
beuners
rise and shine
7500km gereden
Berichten: 9573 Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:
Bericht
door rise and shine » 25 mar 2009, 22:29
Ga lekker naar ska luisteren rotjong
lespaultje
Bericht
door lespaultje » 25 mar 2009, 22:30
Doe ik al jonge
MADNESS
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 26 mar 2009, 11:04
ARNAUD schreef: ik zou graag weten ofda je op een fs1 een 4takt motor kan plaatsen vb van een dax ofzo??? want kzou graag een fs1 kopen maar kben niet zo voor 2tkatjes
Ik zou niet een fs1 kopen als je een 4t bouwt, wat gezegd word..ken je beter een ss50 frame halen en daar een dikke 125 onder rammen
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 26 mar 2009, 14:05
paull schreef: ken je beter een ss50 frame halen en daar een dikke 125 onder rammen
beter niet
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 26 mar 2009, 14:36
dan weet je meteen al dat je het frame krom trekt
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 26 mar 2009, 16:05
Triforce schreef: dan weet je meteen al dat je het frame krom trekt
Achterbrug
Frame kan wel an
rise and shine
7500km gereden
Berichten: 9573 Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:
Bericht
door rise and shine » 26 mar 2009, 16:16
achterbrug ook wel
hij moet alleen niet rot zijn
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 26 mar 2009, 16:28
het licht er maar net aan hoe je rijdt, als je rustig optrekt en geleidelijk aan je gas open gooit kan alles het wel aan maar als je gaat sprinten dan trekt het wel krom.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 26 mar 2009, 16:44
Achterbruggen die krom gaan, komt vooral door te strak gespannen kettingen
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 26 mar 2009, 17:03
Tombo schreef: Achterbruggen die krom gaan, komt vooral door te strak gespannen kettingen
Idd, ik heb twee vrienden die bijde met 110 en 125 rijden met een orri achterburg, gaat prima alleen tandwielen slijten snel heb ik ze horen zeggen
rise and shine
7500km gereden
Berichten: 9573 Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
Locatie: Bolt'n City
Contacteer:
Bericht
door rise and shine » 26 mar 2009, 19:04
paull schreef: Tombo schreef: Achterbruggen die krom gaan, komt vooral door te strak gespannen kettingen
Idd, ik heb twee vrienden die bijde met 110 en 125 rijden met een orri achterburg, gaat prima alleen tandwielen slijten snel heb ik ze horen zeggen
volgens mij is mijn achterbrug ook nog niet krom
ARNAUD
Bericht
door ARNAUD » 26 mar 2009, 21:39
e en bestaat er geen 4takt blok da je erop kan zetten zonder veel aan het kader te veranderen
bij de yb1 is het een 4takt zou da iedentiek dezlfde frame zijn als de fs1 of nie?
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 26 mar 2009, 21:43
yb1 is geen 4t hoor