Pagina 2 van 2
Geplaatst: 23 mar 2009, 21:56
door rolladriver
hoe sluit je de pomp af moet je die er afhalen en nog wat afsluiten of gewoon laten zitten kabel zeker af halen bij de verdeel kasje .of hoe doe je dat
Geplaatst: 23 mar 2009, 22:01
door paull
De twee schroefen eruit halen en waar het slangetje aan het schroefje zit moet je het schroefje weer in doen, anders trekt ie valse lucht
Geplaatst: 23 mar 2009, 22:32
door mpro09
pompje kan je laten zitten maar doe er dan wat vet oid in tegen het droog lopen, het beste is wel om hem er gewoon af te halen
en zoals paull zegt moet je ook de inlaat afdoppen
Geplaatst: 24 mar 2009, 11:11
door paull

Problemm fixedd??
Geplaatst: 25 mar 2009, 21:37
door rolladriver
ik zal het proberen en dan laat ik jullie weten hoe het is afgelopen nog bedankt voor de tips groetjes rob
Geplaatst: 25 mar 2009, 23:34
door rise and shine
Als je toch je blok open gaat schroeven (om de kickstart veer te vervangen!)
Kun je net zo goed dat witte plastic tandwiel er aflaten, kan hij ook geen valse lucht pompen, en kun je de pomp gewoon laten zitten.
(leuk he zo'n lastig vaag verhaal

)
Edit: ik lees dat je pomp gewoon kapot is, voor een leuk prijsje ( wat is dat eigenlijk voor een oliepomp

) mag je die ook mee nemen zaterdag.
Geplaatst: 26 mar 2009, 21:48
door rolladriver
ik wil hem wel over nemen van je de pompje gr rob
Geplaatst: 26 mar 2009, 22:04
door niels16
wat voor fs1 heb je btw ,gewoon een 2 ru aangezien oliepomp,of een ander type met 2ru blok

Geplaatst: 26 mar 2009, 23:54
door paull
niels16 schreef:wat voor fs1 heb je btw ,gewoon een 2 ru aangezien oliepomp,of een ander type met 2ru blok

niet alleen een 2ru had een oliepomp

Geplaatst: 27 mar 2009, 07:53
door PD
fs50 ook
Geplaatst: 27 mar 2009, 09:03
door Niels
De oude 5bakken ook...
Geplaatst: 27 mar 2009, 10:51
door Triforce
ook wel gezegd autolube
Geplaatst: 27 mar 2009, 13:21
door niels16
weer wat geleerd
