Ik heb mijn best gedaan met de foto's om ze zo duidelijk mogelijk te maken maar dat is idd niet zo simpel...
Heb imitatie schuine uitlaten al vergeleken met deze en geloof me je ziet en voelt het verschil wel duidelijk.
En zoals meerdere forumleden ook al vermelden, qua afwerking en geen stempel of merkteken of 3 nummers erin...
En over de naad gesproken: ik heb op mijn 2RU een imitatie snelle schuine uitlaat en daar is de naad wel degelijk niet onderbroken...en bij deze is de naad wel onderbroken, maar ook de bevestiging is veel steviger gelast bij deze.
Ik heb hem nog niet gemonteerd om te zien of de naad mooi recht loopt en ook weet ik niet of hij van Engeland komt ofzo, maar dat zou misschien best wel kunnen.
Ik ben benieuwd naar je foto's Tombo

Spannend topic wel, hopelijk leren we er uit bij hè, en je kraakt helemaal mijn verkoop niet af hoor, geen probleem! Als niemand hem wil hou ik hem gewoon. Ik dacht dat ik hier misschien iemand wel een plezier mee kon doen omdat ik wel relatief zeker weet dat dit een originele is en ik liever de originele hoge uitlaten zie...
Jerrow heeft hem in het echt gezien en kan wel beamen dat dit een originele is