Wat ben jij allemaal onderweg verloren?
re
Tombo schreef:hoe verlies je een krukas, ik neem aan een losse
Ja die had ik achterop gebonden. Ineens kwam er iemand naast me rijden die zei dat ik mijn tasje was verloren. Ik maar weer terug en het tasje opgehaald.
Ook was ik een keer een beetje nutteloos aan het rondrijden. Snijdt een Mercedes mij ineens af en stapt de eigenaar uit

-
- 100km gereden
aftap schoef van mijn carburateur
uitlaatpakking ( hele uitlaat vloog los maar die bleef in de demper hangen, de pakking niet.
en die rubberdop die je koppelingswormpje verstopt, had de schroef van het stel mechanisme er tegen aan laten komen dus na een paar keer koppelen lag het arme rubbertje eruit met hoge snelheid.
uitlaatpakking ( hele uitlaat vloog los maar die bleef in de demper hangen, de pakking niet.
en die rubberdop die je koppelingswormpje verstopt, had de schroef van het stel mechanisme er tegen aan laten komen dus na een paar keer koppelen lag het arme rubbertje eruit met hoge snelheid.
Tombo schreef:hoe verlies je 3 tanden
door van je bromfiets te vallen

knuppel schreef:Ook was ik een keer een beetje nutteloos aan het rondrijden. Snijdt een Mercedes mij ineens af en stapt de eigenaar uit . Geeft hij mij ineens mijn portomonee . Hij zei toen ook nog dat hij me al een kwartier achterna zat
hahaha lol

-
- Aan het inrijden
Tombo schreef:hoe verlies je 3 tanden
ik denk met een te oud en versleten tandwiel rondrijden.. inmiddels zijn er nog 2 tanden af en is men 15 tands voortandwiel een 10 tands geworden.. me als gevolg de ketting die er af loopt..
wat ik nog vergeten was, demper uit de uitlaat..

het is inderdaad niet zo verstandig achter mij te rijden

-
- 7500km gereden
- Contacteer: