pcies er gaat echt niks boven een duitse auto, wil niet zeggen dat alles uit duitsland goed is een mercedes bijvoorbeeld is ook niet meer wat t geweest is
BMW wel dan? Dat lijken net aftreksels van Toyota ofzo tegenwoordig Dan rijd ik nog liever een Toyota
Na de E46 hield de glorie wat mij betreft op qua BMW
De nieuwe bmw modellen heb ik ook niks mee niels.
maar het blijft een feit dat Bmw nog geen mensen in dienst moest nemen om de kwaliteit weer omhoog te krijgen, mercedes wel.
En je kent het spreekwoord niels wil ik mercedes rijden neem ik wel een taxi Wat toyota betreft of beter gezegt al die japanse auto,s t zijn en blijven kopién van de europese en amerikaanse auto,s
pcies er gaat echt niks boven een duitse auto, wil niet zeggen dat alles uit duitsland goed is een mercedes bijvoorbeeld is ook niet meer wat t geweest is
BMW wel dan? Dat lijken net aftreksels van Toyota ofzo tegenwoordig Dan rijd ik nog liever een Toyota
De nieuwe 3 lijkt net een ouwe nissan primera Het enige duitse automerk wat mij wel trekt is Audi, de rest vind ik 3x niks
De nieuwe 3 lijkt net een ouwe nissan primera Het enige duitse automerk wat mij wel trekt is Audi, de rest vind ik 3x niks
Ok maar audi,s bmw,s mercedessen en toyota,s rijden niet op rails marklin wel en daar ging t over dacht ik