Alles over de techniek en sleutelen
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 04 feb 2009, 14:28
Idd, grote kans dat ook je T-stuk krom is
FS1SE
1000km gereden
Berichten: 1038 Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
Locatie: playa del carmen
Bericht
door FS1SE » 04 feb 2009, 16:17
als het t stuk krom is zijn de binnen poten zeker krom gok eens wat er het eerst geraakt word eerst het wiel die vangt de klap en de rest buigt wel mee lijkt me
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 04 feb 2009, 16:49
grote kan van wel ja maar ik zou toch eerst op een rijtje zetten wat er allemaal stuk is voordat ik blind allemaal onderdelen zou gaan kopen
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 04 feb 2009, 17:22
mpro09 schreef: allemaal onderdelen zou gaan kopen
Alleen binnenpoten koop ik in eerste instantie, je kan gewoon zien dat die krom zijn. Daarna kijk ik ffkes naar dat t stuk.
edje
Bericht
door edje » 04 feb 2009, 19:26
draai eerst eens de kroonplaat bouten los (3 stuks) en die bouten van je onderste kroonplaat (2 stuks) . best kans dat je het hele spul zo recht kan zetten, en dan weer vast draaien
paull
1250km gereden
Berichten: 1381 Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
Locatie: Zwolle
Bericht
door paull » 05 feb 2009, 00:47
edje schreef: draai eerst eens de kroonplaat bouten los (3 stuks) en die bouten van je onderste kroonplaat (2 stuks) . best kans dat je het hele spul zo recht kan zetten, en dan weer vast draaien
Oke en als ik die los draai pleurt dan de hele vork uitmekaar of moet ik heb dan proberen beetje recht te zetten en dan goed vastdraaien?
edje
Bericht
door edje » 06 feb 2009, 20:11
nee gewoon paar slagen los, de bouten hoever er niet uit. gewoon dat alles los zit
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 06 feb 2009, 22:24
Triforce schreef: doordat de voorspatbord een link is tussen de voorvork poten en dus als die gedraait is dat de voorvork dan ook mee draait
Bij mij zitten de poten vast met een bout door het wiel, maar ik zal wel de enige zijn....
Met je spatbord, denk eens na voor je wat post.
Doe maar niet sleutelen aan die motor van je, dat wordt je dood.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 feb 2009, 22:45
Handyman schreef: Triforce schreef: doordat de voorspatbord een link is tussen de voorvork poten en dus als die gedraait is dat de voorvork dan ook mee draait
Bij mij zitten de poten vast met een bout door het wiel, maar ik zal wel de enige zijn....
Met je spatbord, denk eens na voor je wat post.
Doe maar niet sleutelen aan die motor van je, dat wordt je dood.
Bla bla bla, ik zeg verder niks meer
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 06 feb 2009, 22:48
Na 2557 berichten, eindelijk....
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 feb 2009, 23:08
alleen daarover maar ik besef me nu pas dat dat niet echt helemaal kan en ik geef me fout wel.
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2158 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 06 feb 2009, 23:12
toe
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 06 feb 2009, 23:45
idd jah, was het vergeten
edje
Bericht
door edje » 07 feb 2009, 17:44
ik dacht dat je niks meer zou zeggen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 07 feb 2009, 18:15
haha