ja oke, maar dan denk ik ook, stuur dan een wat fatsoenlijkere cilinder, er zit zelfs gewoon van die zwarte verf, in de uitlaatpoort en ja, dat bewerken, ik weet echt niet hoe ik dat nou moet doen precies
ik heb ook zon misbaksel hier. deze heeft al weer wat uren op de bank gedraaid.
en is klaar voor de bewerking ik ga hier weer eens wat anders van prutsen me handen jeuken er gewoon van
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb gewoon zo'n zelfde imi cilinder
vind het eigenlijk best normaal dat een cilinder voor zo weinig geld er zo uit ziet heb zelf de poorten helemaal glad gemaakt en loopt gewoon goed bij mij
Zwepper schreef:ik heb gewoon zo'n zelfde imi cilinder vind het eigenlijk best normaal dat een cilinder voor zo weinig geld er zo uit ziet heb zelf de poorten helemaal glad gemaakt en loopt gewoon goed bij mij
Zwepper schreef:ik heb gewoon zo'n zelfde imi cilinder vind het eigenlijk best normaal dat een cilinder voor zo weinig geld er zo uit ziet heb zelf de poorten helemaal glad gemaakt en loopt gewoon goed bij mij
edje schreef:enig idee wat gieten kost? als je je dan bedenkt dat je zon cilinder voor 4 tientjes hebt inclusief zuiger dan vind ik het nog niet eens zo gek
nee oke , voor dat geld is het gewoon super fijn ik keek alleen raar op van heel die bewerkingen en het is een F5B, ik wil eigenlijk een FS1
of een RS100 blokje, vindt ik nog steeds wel een gave bak, ik heb hier trouwens ook nog 2 DT125 blokken liggen die ik eigenlijk op de RS100 wil zetten voor wat meer vermogen