Het is meer zo, dat als ik met de FS1 moet komen dat dan eea. veel meer tijd in beslag neemt, en ik weet niet hoe ik dan met school zit enzo.
Daarnaast heb ik nog steeds niet echt gereden met mijn FS1 nadat ik de krukas heb vervangen, dus dat moet nog even goed getest worden.
+ de koppelingskabel moet vervangen worden.
Ik wil hier zowie zo weer bij zijn als stage dat toelaat, hopelijk kan ik dan met de 2ru zo niet dan wil ik graag mijzelf als motor begeleiding opgeven
Yamaha rd50m schreef:mss een pol om te kiezen tussen de twee datums, of hoe wordt de datum gekozen?
Dat ligt meer aan de camping, daar zijn we aan gebonden
Niels schreef:Het is meer zo, dat als ik met de FS1 moet komen dat dan eea. veel meer tijd in beslag neemt, en ik weet niet hoe ik dan met school zit enzo.
Daarnaast heb ik nog steeds niet echt gereden met mijn FS1 nadat ik de krukas heb vervangen, dus dat moet nog even goed getest worden. + de koppelingskabel moet vervangen worden.
Je hebt ook nog maar 4 maanden de tijd, dat is idd ook best krap
Omdat Niels nog niet zeker weet dus of hij ook vrijdags enzo aanwezig kan zijn, is er iemand hier uit de buurt die mij dan evt wilt helpen op vrijdag (of mss zelfs donderdag, dat hadden we vorig jaar gedaan ) met het opbouwen van de tent enzo