mooiste "race" buddy?
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
denk da gij is eerst naar hier moet komen
:drink:
alst metaal is, valt da idd goe te doen, enige nadeel is dat polyesther krimpt bij het harden, en je origineel stuk dus vast in de mal komt te zitten.
met een polyesther stuk is dat een voordeel, na het harden ligt het stuk dan los in de mal

alst metaal is, valt da idd goe te doen, enige nadeel is dat polyesther krimpt bij het harden, en je origineel stuk dus vast in de mal komt te zitten.
met een polyesther stuk is dat een voordeel, na het harden ligt het stuk dan los in de mal
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Tombo schreef:Vergis je er niet in dat het echt veel tijd kost om een product goed en mooi te maken (zoals Sam al zegt, alleen een goede mal maken kost al veel tijd). Ik durf wel te zeggen dat ik er redelijk ervaring mee heb, maar er gaat veel tijd in zitten om iets echt mooi strak te krijgen
zei meneer automatische frees, automatische dit cnc dat

effe foto opsnorren hoe hier bij ons vroeger eerste stukken gemaakt werden, dan val je pas echt achterover
-
- 7500km gereden
YamaSam schreef:denk da gij is eerst naar hier moet komen:drink:
ik kom binnekort zeker wel eens af

kzal zien dak tege dan al wa beslote heb wa dak juist wel, dan kunde me mss wa mee op weg helpe...
kwil het wel graag lere, dus da daar veel tijd in kruipt is nie erg, achteraf as ge da dan proper op ne brommer zie staan voelt da des te beter

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- Tombo
- 17500km gereden
YamaSam schreef:Tombo schreef:Vergis je er niet in dat het echt veel tijd kost om een product goed en mooi te maken (zoals Sam al zegt, alleen een goede mal maken kost al veel tijd). Ik durf wel te zeggen dat ik er redelijk ervaring mee heb, maar er gaat veel tijd in zitten om iets echt mooi strak te krijgen
zei meneer automatische frees, automatische dit cnc dat![]()
effe foto opsnorren hoe hier bij ons vroeger eerste stukken gemaakt werden, dan val je pas echt achterover
Ik heb het dan nog niet eens over een mal ja,maar alleen de producten

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
dat werd met hout, zoals een vliegtuigvleugel gemaakt, dan zwaar gelakt met topcoat en losmiddel..
hier sta ik in m'n jonge jaren en witte trui nog verveeld toe te kijken:
af en toe het model ook even passen: (de kop erboven is al polyesther)
het resultaat (de mal) ligt hier nog steeds, er zijn misschien vijf wagens gebouwd met die bumper.

hier sta ik in m'n jonge jaren en witte trui nog verveeld toe te kijken:

af en toe het model ook even passen: (de kop erboven is al polyesther)

het resultaat (de mal) ligt hier nog steeds, er zijn misschien vijf wagens gebouwd met die bumper.
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
nico schreef:meubelmakers kunne goed mallen maken... dat kun je wel goed zien bij de foto van YamaSam
![]()
en laat staat dat ik ook een meubel maker ben/leer er voor![]()
dus ik ga ook een buddy make
![]()
daar zijn ze geen meubels aan het make za,
das gewoon dikke car-tjoening

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden