FS1 gevaarlijk?
Warmlopers voorkom je door gewoon een maatje grotere sproeier te steken, nooit gezeik. Ga je mss wel wat minder hard door ...
Ik weet niet of je ooit een scooter frame hebt gezien ?
Zie hier n aerox frame :
Maar als je die vergelijkt met die van n fs1, zie je dat n fs1 frame er wel wat degelijker uitziet !
Verder is het idd zo, dat als je elk moertje en boutje borgt er niets los zal trillen. Schijf remmetje erop en gaan met die banaan. Een keer in de zoveel duizend kilometer wat afstellen, that's it !
Ik weet niet of je ooit een scooter frame hebt gezien ?
Zie hier n aerox frame :

Maar als je die vergelijkt met die van n fs1, zie je dat n fs1 frame er wel wat degelijker uitziet !
Verder is het idd zo, dat als je elk moertje en boutje borgt er niets los zal trillen. Schijf remmetje erop en gaan met die banaan. Een keer in de zoveel duizend kilometer wat afstellen, that's it !
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
de bovenstaande reacties kan ik enkel maar bevestigen.
als er één deftige lest te trekken valt uit fs1 rijden, dan is het wel dat je je brommer leert kennen. Ik ben er zeker van dat het percentage gewetenlose scooterrijders vele malen hoger is dan bij de fs1 rijders.
wat die snelheid betreft, kan ik je wel geruststellen!
ook qua stevigheid moet ik de scooter die eraan kan tippen nog tegenkomen..
ga nu maar gewoon voor die fs1, je zal er de rest van je leven degelijke technische kennis aan overhouden
als er één deftige lest te trekken valt uit fs1 rijden, dan is het wel dat je je brommer leert kennen. Ik ben er zeker van dat het percentage gewetenlose scooterrijders vele malen hoger is dan bij de fs1 rijders.
wat die snelheid betreft, kan ik je wel geruststellen!

ook qua stevigheid moet ik de scooter die eraan kan tippen nog tegenkomen..
ga nu maar gewoon voor die fs1, je zal er de rest van je leven degelijke technische kennis aan overhouden

when men were men, and helmets were for divers
jim1601 schreef:FS1SE schreef:het blijkt wel dat je vader beter kan lullen dan sleutelen
dat kan hij denk ik inderdaad beter. de fs1 die hij had geprobeerd was echter van een vriend. hoe die zijn onderhoud pleegde weet ik niet.
ik had het al meteen door dat je vader niet echt vroeger fs1 gereden heeft. Anders had hij wel met andere verhalen afgekomen.
Zoals bijvoorbeeld op je sokken 110km/u halen enz.

- Tombo
- 17500km gereden
geo schreef:jim1601 schreef:FS1SE schreef:het blijkt wel dat je vader beter kan lullen dan sleutelen
dat kan hij denk ik inderdaad beter. de fs1 die hij had geprobeerd was echter van een vriend. hoe die zijn onderhoud pleegde weet ik niet.
ik had het al meteen door dat je vader niet echt vroeger fs1 gereden heeft. Anders had hij wel met andere verhalen afgekomen.
110 km/h, en dan nog gas over he

-
- 1000km gereden
fs1
Tombo schreef:geo schreef:jim1601 schreef:FS1SE schreef:het blijkt wel dat je vader beter kan lullen dan sleutelen
110 km/h, en dan nog gas over he
denk geen onderhoud anders was de fs1 niet steeds kapot gegaan
- jerrow
- 1000km gereden
-
- 250km gereden
van al wat je vader zegt heb ik (zoals zovelen voor mij) nog geen problemen gehad
hij staat heel snel stil
warm- of vastlopers, wat is dat voor iets? aan inrijden doe ik niet aan mee :p hoop en al 1 km ofzo (ik weet dat dat eigenlijk niet zo goed is, maar nog geen problemen mee gehad) gewoon genoeg olie
motorisch heb ik er nog geen probleem mee gehad sinds hij gereviseerd is
het enige probleem da ik tot nu heb gehad is een platte band en zonder benzine gestaan
edit: en immi zooi die wel eens kapot kan gaan (of snel roesten als het "chroom" is)
hij staat heel snel stil
warm- of vastlopers, wat is dat voor iets? aan inrijden doe ik niet aan mee :p hoop en al 1 km ofzo (ik weet dat dat eigenlijk niet zo goed is, maar nog geen problemen mee gehad) gewoon genoeg olie
motorisch heb ik er nog geen probleem mee gehad sinds hij gereviseerd is
het enige probleem da ik tot nu heb gehad is een platte band en zonder benzine gestaan
edit: en immi zooi die wel eens kapot kan gaan (of snel roesten als het "chroom" is)
Laatst gewijzigd door Frederik op 26 dec 2008, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.