tja, mijn fs1 doet het toch niet lekker op dit moment, moet een grote beurt aan de motorblok geven, maar ik ga eerst bezig met mijn membraam blok die nu uit elkaar ligt die ik ga vlowen voor de aangepaste athena cilinder
mpro09 schreef:nee maar dat is toch geen antwoord of je interesse hebt
Tombo schreef:Ik mis de optie PS50k0
En vandaar
Ben je nu weer helemaal gelukkig?
@ Daryl ik wist niet dat je je motor rijbewijs al had gehaald Gefeliciteerd man! Misschien als iets van Motor-begeleiding ofzo? (als er tenminste lui zijn die durven te rijden met een beetje kans op regen )
Triforce schreef:ik moet donderdag afrijden en dan hoor ik het pas
En dan duurt het nog een week voordat je je papiertje, uh, dat achterlijke pasje, op kan halen..
Wat ik me trouwens afvraag.. met dat AM rijbewijs.. Kunnen ze daar ook de datum van je bromfietscertificaat op zetten?
En vandaar
@ Daryl ik wist niet dat je je motor rijbewijs al had gehaald Gefeliciteerd man! Misschien als iets van Motor-begeleiding ofzo? (als er tenminste lui zijn die durven te rijden met een beetje kans op regen )
t zal wel
das volgend weekend of die erna?
moet ff kijken of me visje het dan weer doet
En vandaar
t zal wel
das volgend weekend of die erna? moet ff kijken of me visje het dan weer doet
voor mijn part kom je met de mobylette (moet je wel hard meefietsen op de posbank ben ik bang)