paull schreef:lampjes trouwens niet bij die afzetters van almere brengen 2.25 fucking euro voor zo'n k*t lampje
ze leveren wel snel...
bij de 1 betaal je 1,50 euro bij de 1 2.25 , wat boeit die 75cent nou weer. ik ga liever voor goede service dan.
en als je morgen goed zoekt op straat vind je misschien wel een euro dan heb je nog 25cent winst
paull schreef:lampjes trouwens niet bij die afzetters van almere brengen 2.25 fucking euro voor zo'n k*t lampje
ze leveren wel snel...
bij de 1 betaal je 1,50 euro bij de 1 2.25 , wat boeit die 75cent nou weer. ik ga liever voor goede service dan. en als je morgen goed zoekt op straat vind je misschien wel een euro dan heb je nog 25cent winst
sorry maar je bestelt meestal wel twee lampjes en bij fs1shop dok je er 2,25 voor en jmpb 1,00 dat vind ik toch egt wel een groot verschil. En vooral als je meerdere lampjes gaat bestellen zijn die gasten bij almere tog echt vuile afzetters.
UPDATE: Ik denk dat het probleem de zenderdiode is. Want als ik in stationair het voltage bij de accu opnam was het ongeveer 3 volt. En als de gelijkspanner kapot is dan zou ie 0 aangeven. Dat zei mijn natuurkunde leraar in ieder geval... En nu we het toch over mijn fs1 hebben: hoort de carburateur uit de onderkant van de vlotter een beetje te lekken? Ik bedoel met dat kraantje?
dat dingetje onderan hoort niet te lekken, maar het kan altijd gebeuren dat je vlotter ff nie goed zijn werk doet zodat er onderaan benzine wegstroomt?????
niels16 schreef:ik weet niet wat er aan de hand is maar hij geeft geen zichtbare vonk maar als je het kabeltje beet houd dan voel je m wel heb ik een te zwakke vonk ?
en wat is er nu nkapot bobine /condensator/ of heb ik verlis op het bougie kabeltje Jongen zet blij dat hij niet goed vonkt Wat jij daar doet dat durf ik niet een boegiekabel vasthouden om te zien of hij vonkt. Je haar zou wel eens een beetje kunnen rechtopstaan.