Vraagje over fs1 aankoop

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

ik heb ook niet echt de beste ervaring met leon,
ik wou een rd kopen waarvan hij uitdrukkelijk zei dat het geen dx was, alles geregeld enzo en ik vertel waarom het wel een dx was, toen ging de koop niet meer door want dan wou hij er vele meer geld voor,

ook zijn yamaha rd50dx die nu te koop staat is opgebouwd met veel stukken, kader is van 78 denk ik, heeft een dx van 74 probere na te bouwe, kleure kloppe niet, en nog een hoop, maar hij vraagt wel de prijs van een orginele dx van 74
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Werner schreef:Hallo,
Die fs1 die is van Leon.
Maar, met alle respect voor Leon, hij is een oplegger!
een vriend van mij heeft er een kreidler gekocht. Op eerste zicht heel mooi in orde tot hij hem wou herspuiten... die hele brommer onder't roest.
En nog.. toen hij ging kijken vroeg hij even of hij in de tank kon kijken, om te zien of er roest aanwezig was, waarop Leon zei dat het niet ging want de er was iets mis met de dop maar dat zou hij, zo gezegd' die avond maken.
Mijn vriend waagde het er op en wanneer hij toen in de tank keek.. rarara.. Die volledige tank roest!
Het kan zijn dat deze fs1 wél in orde is maar... ik zeg wel LET OP
Met vriendelijke groet
Werner

Een oplegger??? Is dat geen zeer grote vrachtwagen? 'T zal waarschijnlijk oplichter zijn...

Ik heb ook geen goede ervaring met die kerel.

Nooit iets van gekocht of verkocht maar wel mails mee gestuurd. Hij probeert je vannalles wijs te maken met z'n verhalen en prijzen.

GreetzzZ...
prit2

Bericht door prit2 »

kortom niet kopen van die man, lijkt me duidelijk
punkemon

Bericht door punkemon »

ik heb van die leon en puch monza gekocht,zat een veel te kleine zuiger in met een zuigerveer was en overmaat cilinder :s zogezegd blokje helemaal gereviseerd =>DAG JAN
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

mijn fs1 was van leon gekocht... :D
geo

Bericht door geo »

br3cht schreef:nu ga ik eerlijk zijn

ik heb zojuist mail gehad van een ac50

ik ga deze week kijken als het een goede is koop ik die miscchien

dat is 1van mijn 2"droom"brommers
een ac of fs1
laat nog iets weten

Eén opmerking, houd er rekening mee dat als je onderdelen gaat zoeken voor een ac, dit bijlange na niet zo makkelijk is als voor een fs1. Voor fs1 kan je alles nog vinden wat je hartje begeert (imi of ori dit laat ik nog in het midden). Maar voor een ac ga je niet in Nederland terecht kunnen. En ik heb uit goede bron vernomen dat de ac onderdelen die je nog in Belgie kan vinden gewoon strontduur zijn.
Grt
Geo
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

geo schreef:

een ac of fs1
laat nog iets weten

Eén opmerking, houd er rekening mee dat als je onderdelen gaat zoeken voor een ac, dit bijlange na niet zo makkelijk is als voor een fs1. Voor fs1 kan je alles nog vinden wat je hartje begeert (imi of ori dit laat ik nog in het midden). Maar voor een ac ga je niet in Nederland terecht kunnen. En ik heb uit goede bron vernomen dat de ac onderdelen die je nog in Belgie kan vinden gewoon strontduur zijn.
Grt
Geo

Heheheheh dat klinkt als muziek in mijn oren wat je zegt Geo :D

Ik heb namelijk thuis nog een volledig originele en in uitstekende staat verkerende Suzuki AC50 staan (kleur: blauw). Het enige wat ik er nog voor nodig heb is een nieuwe cilinderkop en de rest is pico bello 8)

Cheeeerss :wink:
br3cht
100km gereden
100km gereden

Bericht door br3cht »

ac is aangekocht

gaat helemaal uiteen zoals ik ook bij fs1 zou gedaan hebben

nu heb ik weer 2maanden iets te doen.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

kben benieuwd!
laat de foto's maar komen!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
harmen251
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door harmen251 »

br3cht schreef:ac is aangekocht

fototje?

ik heb ook nog een ac gehad en qua techniek zeer overeenkomstig met de fs1 dus als je vragen hebt kunnen we je hier ook altijd helpen.
geo

Bericht door geo »

br3cht schreef:ac is aangekocht

sterkte :lol: :lol: :lol:
geo

Bericht door geo »

GoM!cky schreef:
geo schreef:

een ac of fs1
laat nog iets weten

Grt
Geo

Ik heb namelijk thuis nog een volledig originele en in uitstekende staat verkerende Suzuki AC50 staan (kleur: blauw). Het enige wat ik er nog voor nodig heb is een nieuwe cilinderkop en de rest is pico bello 8)

Wat staat daar nog allemaal in de Limburg :?: fs1's, nen dax, en dan nog nen ac, Ik durf er mijn kop bijna om te verwedden dat daar ook nog nen honda ss ergens tussenzit.
grt
Geo
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

geo schreef:
GoM!cky schreef:
geo schreef:

een ac of fs1
laat nog iets weten

Grt
Geo

Wat staat daar nog allemaal in de Limburg :?: fs1's, nen dax, en dan nog nen ac, Ik durf er mijn kop bijna om te verwedden dat daar ook nog nen honda ss ergens tussenzit.
grt
Geo

Heheheh OOOOHHH hier staat idd nog wat vanalles Geo :D
Momenteel 7 FS1's + een hele hoop onderdelen, dan nog 1 goudkleurige Dax, een AC50, een Aprillia redrose classic (50cc) en dan nog een Superia met sachs motorblok en dat is het zo een beetje ...spijtig genoeg nog geen Honda SS maar dat komt nog wel :wink:

Cheeeersss :wink:
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

ook een propere collectie micky!!!
krijge we van al dat moois foto's? :P
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Yamaha rd50m schreef:ook een propere collectie micky!!!
krijge we van al dat moois foto's? :P

Thnx 8) !!!

Dat is geen enkel probleem, als je gaat kijken naar het project van goudkleurige 73-er de laatste pagina zie je al een gedeelte van de collectie staan...
Maar ik zal jullie volgende week trakteren op alles wat ik hier heb staan momenteel...

Dan ga ik ze toch eens allemaal opkuisen en dan zal ik fotootjes posten hier, ok :wink:

Chhheeerss :wink:
Plaats reactie