Axel schreef:Als je wat vet aan de stift doet komt ie er meestal wel uit
oke dus vet aan het einde van me stift en als ie er niet uit komt die van me oude wormpje erin doen gaat goed komen weet iemand al wat dat rare pennetje bij mijn worm setje is?
voor in je carter, om het veertje aan te hangen
nee, daar zit een moertje kzou niet weten hoe die daar vast zou moeten? trouwens misschien voor ori carterkap zal t dan wel zijn naja ik heb imitatie troep daar zit al n moertje in
toch bedankt nu maar hopen dat ik hem gerepareerd krijg
jah maar je kan voorde zekerheid wel ff je rechtercarterkap eraf halen, kijken of daar alles ong goed zit, met die eraf kan je ook makkelijker proberen
mpro09 schreef:jah maar je kan voorde zekerheid wel ff je rechtercarterkap eraf halen, kijken of daar alles ong goed zit, met die eraf kan je ook makkelijker proberen
Al die koppelings problemen beginnen me onderhand wel te eriteren... (er zit niet voor niets een zoek functie op het forum)
Maar om toch maar even een antwoord te geven, nee je hoeft niet je hele blok er ondervandaan te halen om je rechter carterkap dr af te halen, slechts de helft
rise and shine schreef:Al die koppelings problemen beginnen me onderhand wel te eriteren... (er zit niet voor niets een zoek functie op het forum)
Maar om toch maar even een antwoord te geven, nee je hoeft niet je hele blok er ondervandaan te halen om je rechter carterkap dr af te halen, slechts de helft
splitsen dus? ksnap der niks van er kan aan de rechterkant alleen dat kappie van de carb af
+ al die vragen komen vast omdat het een rot systeem is >_< egt 1eklas niks k*t koppeling
Ik had zelf het probleem dat de koppeling vastzat ( bij een net aangeschafte fs1) . Blok open gehad, nu werkte het wel. Blok weer dicht en met geen mogelijkheid was de koppelingshendel in te knijpen. Koppeling uit elkaar. Toen bleek dat de ring die tussen de twee koppelingshuizen zit ontbrak. Gelukkig had een buurman een passende ring. Gemonteerd en geen enkel probleem meer met de koppeling.
Als die ring ontbreekt kun je knijpen wat je wil en het wormmechanisme vernielen.