ik heb ontsteking net nagekeken
hij geeft een mooie grote blauwe vonk
contactpunten staan goed en voorontsteking ook
condensator is niet stuk, want hij heeft geen vonken tussen puntjes
de bougie is nog steeds vet/nat
Dingetje schreef:ik heb ontsteking net nagekeken hij geeft een mooie grote blauwe vonk contactpunten staan goed en voorontsteking ook condensator is niet stuk, want hij heeft geen vonken tussen puntjes de bougie is nog steeds vet/nat
Probleem heb ik een paar weken ook gehad,bleek dat de uitlaat dicht zat even de brand erin gestoken en probleem was weg.
Dus wie weet!!!!!!!
Dingetje schreef:ik heb ontsteking net nagekeken hij geeft een mooie grote blauwe vonk contactpunten staan goed en voorontsteking ook condensator is niet stuk, want hij heeft geen vonken tussen puntjes de bougie is nog steeds vet/nat
Probleem heb ik een paar weken ook gehad,bleek dat de uitlaat dicht zat even de brand erin gestoken en probleem was weg. Dus wie weet!!!!!!!
effen de boel goed opstoken helpt altijd, vraag maar eens aan Yamaha rd 50m of Koen Meskens.
dit is k*t...
ik dacht hem gemaakt te hebben
ik heb dr 200 meter op gereden en hij deed het dus super
maar net startte ik hem weer, het begon goed, maar na 50 meter deed ie weer net zoals eerst
wat kan er aan de hand zijn?
is het misschien de wasbenzine die nog in de uitlaat zat waardoor ie goed reed, maar nu niet meer omdat de wasbenzine verbrand is?
nee, maar dat kan het toch niet zijn... als ie het eerst weer ff goed deed,daarna niet, daarna weer ff goed, daarna weer niet:S
als ie dichtgekoold zit, zou het niet zo kunnen veranderen lijkt me
het zal nooit erg zijn om die koolaanslag daar ook weg te halen he ik moet de mijne trouwens ook maar es gaan ontkolen, gewoon wasbenzine in uitlaat ? aansteken en starten ? net zoals bij dat filmpje van Waslijn