als je kijkt hoe een moeite we gedaan hebben om het topic "post je actuele setup" per rijder compleet te krijgen qua aandachtspunten..
daarenboven zijn sommige factoren pas te weten als je ze echt ziet, een voetpakking bijvoorbeeld, of die de poorten niet overlapt, weet je nooit,
-hoe de poorten aansluiten op het onderblok
-de staat van de lagers en de keerringen
-hoe afgesloten de demper nog is
-het gewicht van de piston
-de gerealiseerde compressie
-etc etc
powerband van..tot.. en zoveel per uur, ok. dan één trap tegen de expansie dat ie wat lekt, en alles is weer anders
YamaSam schreef:als je kijkt hoe een moeite we gedaan hebben om het topic "post je actuele setup" per rijder compleet te krijgen qua aandachtspunten..
daarenboven zijn sommige factoren pas te weten als je ze echt ziet, een voetpakking bijvoorbeeld, of die de poorten niet overlapt, weet je nooit, -hoe de poorten aansluiten op het onderblok -de staat van de lagers en de keerringen -hoe afgesloten de demper nog is -het gewicht van de piston -de gerealiseerde compressie -etc etc
powerband van..tot.. en zoveel per uur, ok. dan één trap tegen de expansie dat ie wat lekt, en alles is weer anders
das er net zo leuk aan, aan die tweetaktspullen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zat te denken dat ik de spoel kanalen niet groter ga maken, maar gewoon precies laat aansluiten, en ze dan zo glad mogelijk ga maken, omdat de cilinder kokend heet word, en als de benzine dan in aanraking komt met de cilinder zal het ook gaan koken/stomen...
het word dus een superfijne massa benzine deeltjes, en alles wat niet glad is zal dus tegenwerken....
dremelen dus! (de poorten kwamen zonder er al wat aan te hebben gedaan al best mooi overeen met de carter! )
ik doe het met een dremel met een zachte polijst kop (gewoon van katoen) plus comandant en dat wordt best glad maar nog steeds een beetje ruw, en ik heb er tot nu toe alleen maar efficientie uit gehaald
hier doe je dat mee.
een dremel kan nooit goed aan de binnenkant komen.
een tandarts boor daar is alles voor te krijgen, vijl, vrees. polijst, punt, bol, lang, dik, dun.
en het gaat veel sneller dan met de dremel.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;