Ral gedraaide moer.
-
- 1250km gereden
lol. nou, ik zeg eerlijk, er zat hier en daar nog wel wat benzine
dus even een steekvlam, en een wenkbrouw verbrand
.
maar was maar kort, was even een steekvlam en klaar.
Heb nu al bijna alles weggeslepen, alleen is de dremel op, dus heb m er weer even in de lader gedrukt
zou zometeen nog wel weer proberen, om 9 uur begint het pas te schemeren dus dat kan nog wel eventjes

Heb nu al bijna alles weggeslepen, alleen is de dremel op, dus heb m er weer even in de lader gedrukt

-
- 5000km gereden
occ1s schreef:lol. nou, ik zeg eerlijk, er zat hier en daar nog wel wat benzinedus even een steekvlam, en een wenkbrouw verbrand
.
Heb nu al bijna alles weggeslepen, alleen is de dremel op, dus heb m er weer even in de lader gedruktzou zometeen nog wel weer proberen, om 9 uur begint het pas te schemeren dus dat kan nog wel eventjes
Als het begint te schmeren laat je er toch weer even wat benzine over lopen
en dan slijpen.....heb je meteen iets meer licht

-
- 1000km gereden
occ1s schreef:lol. nou, ik zeg eerlijk, er zat hier en daar nog wel wat benzinedus even een steekvlam, en een wenkbrouw verbrand
.
Heb nu al bijna alles weggeslepen, alleen is de dremel op, dus heb m er weer even in de lader gedruktzou zometeen nog wel weer proberen, om 9 uur begint het pas te schemeren dus dat kan nog wel eventjes
Jij heb ook zo'n klote accu dremel? snel inruilen voor 1 op 220 v die zijn veel relaxter