zuiger biturbo cillinder
- Tombo
- 17500km gereden
Dat kan ik morgen nakijken. Ik heb een kapotte asso zuiger liggen volgens mij.
Verder lijkt me het nogal vreemd dat een pistonpen slijt. Dat is wel het laatste aan een motorblok dat slijt..
Je oude standaard zuiger kan ook een totaal verkeerde maat hebben (te kleine diameter), dan bouwt hij geen compressie op
Verder lijkt me het nogal vreemd dat een pistonpen slijt. Dat is wel het laatste aan een motorblok dat slijt..
Je oude standaard zuiger kan ook een totaal verkeerde maat hebben (te kleine diameter), dan bouwt hij geen compressie op
de diameter is precies goed dit heb ik nog nagekeken. een asso zuiger komt eenvoudig hoger in de cilinder omdat de plaats van pistonpen lager zit. hierdoor mist ie zoveel compressie.
ik heb dit nog gecontroleerd door even de koppakking weg te laten. de Asso zuiger liep dan tegen de kop aan maar bij de standaard zuiger had hij nog genoeg ruimte over op het bdp.
ik heb dit nog gecontroleerd door even de koppakking weg te laten. de Asso zuiger liep dan tegen de kop aan maar bij de standaard zuiger had hij nog genoeg ruimte over op het bdp.
Laatst gewijzigd door Sietse op 29 apr 2008, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 1500km gereden
ik heb het ook gehad met deze eurocilindro cylinder en asso zuiger
mijn monteur had de cylinder en zuiger gemonteerd, maar toen kwam de zuiger ook tegen de kop aan
mijn cylinderkop moest een hogedruk 60cc kop van gemaakt worden om het probleem op te lossen
bij mij loopt die nu nog steeds erg soepel en snel
mijn monteur had de cylinder en zuiger gemonteerd, maar toen kwam de zuiger ook tegen de kop aan
mijn cylinderkop moest een hogedruk 60cc kop van gemaakt worden om het probleem op te lossen
bij mij loopt die nu nog steeds erg soepel en snel

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: