Het-grote-niet-grappige-foto-topic!
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
jepjep, het oog van de naald toch altijd ook is effe passen niwaar?
het was een Bridgestone battlax (geene goeiekope)
met nog een zeer deftig profiel, te zien aan de dikte v.d. afgescheurde flappen..
heel de achterkant van de motor naar de knoppen door die stukken rubber..
we hebben niet verder gescheurd of zo, mn hand ging er zo door
nadien half het land mee afgereden, geeneen die ooit al eens zoiets had gezien...
ma wie ni rijdt, niks tegenkomt he

het was een Bridgestone battlax (geene goeiekope)
met nog een zeer deftig profiel, te zien aan de dikte v.d. afgescheurde flappen..
heel de achterkant van de motor naar de knoppen door die stukken rubber..
we hebben niet verder gescheurd of zo, mn hand ging er zo door
nadien half het land mee afgereden, geeneen die ooit al eens zoiets had gezien...
ma wie ni rijdt, niks tegenkomt he
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
vernietiging van technisch hoogstaande fabrikaten is zowat de stomste stoot die'n mens kan doen, en een handeling die je aan een productontwikkelaar als ik niet kan verantwoorden.
net zoals alle picobello speelgoed dat naar containerparks gebracht wordt terwijl nog steeds veel ouders geen speelgoed voor hun kinderen kunnen betalen..
nuja, dat het een behoorlijk triestige klomp tollende grond is waarop we rondlopen, dat wist ik al..
bah
net zoals alle picobello speelgoed dat naar containerparks gebracht wordt terwijl nog steeds veel ouders geen speelgoed voor hun kinderen kunnen betalen..
nuja, dat het een behoorlijk triestige klomp tollende grond is waarop we rondlopen, dat wist ik al..
bah