gewoon, een dag pauze nemen en je blok splitsen
Reizen met FS1
-
mpro09
- 10000km gereden

- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
Niels
- Site Admin

- Berichten: 11151
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
-
Jorn
- Tombo
- 17500km gereden

- Berichten: 18370
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Ja, hij kan op dat moment een goede brommer zijn... Dat kan over 100 km totaal anders zijn.
Maar dingen nakijken zoals evt preventief contactpunten vervangen, condensator, (wiel)lagers, ketting + tandwielen, banden (profiel), kabels (rem/koppeling/gas), remblokken (achter/voor, evt remblokken schijfrem), remvloeistof, tank (vuil van binnen), staat van zuiger, accu, lampjes etc etc
Maar dingen nakijken zoals evt preventief contactpunten vervangen, condensator, (wiel)lagers, ketting + tandwielen, banden (profiel), kabels (rem/koppeling/gas), remblokken (achter/voor, evt remblokken schijfrem), remvloeistof, tank (vuil van binnen), staat van zuiger, accu, lampjes etc etc
-
harmen251
- 1000km gereden

- Berichten: 1094
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 22:58
- Locatie: oostakker
-
Jelle
- Tombo
- 17500km gereden

- Berichten: 18370
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Niels schreef:B9HS is niet echt bepaald voor lange ritten toch?
Ik heb de vakantie gedaan met B7HS en dat ging perfect met een F5B...
Ligt er idd maar net aan wat voor een setup je hebt. Een B9 in een F5B is kansloos, zo komt je bougie nooit op temperatuur. Ik zou alleen een B9 doen als je 1 of andere zwaar opgevoerde FS1 hebt, en als het 30+ graden is ofzo.